דרישה לביטול המכרז לפינוי האשפה: העירייה אינה עומדת בתנאים שהציבה

חברת פרח השקד פנתה בדרישה לבטל את המכרז: לאן נעלמה המשאית החמישית שדרשה העירייה

פורסם בתאריך: 18.1.18 19:10

דרישה מעיריית חולון לבטל את המרכז לבטל את המכרז לפינוי אשפה. זאת, בטענה כי העירייה אינה עומדת בתנאים שהציבה. אתמול (רביעי) פנתה חברת פרח השקד אל עיריית חולון, באמצעות עו"ד איתן חיימוביץ', בדרישה לבטל מכרז לאיסוף ולפינוי כלי אצירה באמצעות רכבי דחס, שהתקיים לפני כחמישה חודשים. חברת פרח השקד השתתפה במכרז אך לא זכתה בו ולטענה, אופן ביצוע המכרז בפועל סותר את מה שהוצג במסגרת תנאי הסף למכרז על ידי העירייה. כן נטען כי העירייה פועלת בניגוד לתנאי סף הקבלה שהציבה למכרז.

על פי המכתב במכרז שפרסמה עיריית חולון, היא ביקשה לאתר קבלן לאיסוף ולפינוי זבל בחולון ("פינוי כלי אצירה באמצעות רכבי דחס"). אחד מתנאי המכרז היה הפעלה של חמש משאיות עם צוות עובדים לאיסוף ולפינוי אשפה. ואולם, לטענת חברת פרח השקד, בסופו של דבר, החברה שזכתה מפעילה רק ארבע משאיות ולכן דורשים ב"פרח השקד" לבטל את המכרז.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לדברי עו"ד חיימוביץ, כאשר פנו בסוגיה זאת למנכ"ל העירייה יוסי סילמן, נענו על ידו כי "במכרז לא כתוב חמש משאיות, לא אמרנו שנפעיל חמש משאיות". בנוסף ציין כי "בערבי חג מפעילים את חמש המשאיות".

עו"ד חיימוביץ מוסיף בדרישתו לביטול המכרז כי "מדובר בעריכה מחדש של תנאי המכרז, הזוכה במכרז מפעילה ארבע משאיות, ורק בערבי חג, אם בכלל, נדרשת היא להפעיל משאית נוספת". עוד הוא מציין כי "על סמך הפגמים שנפלו במכרז הנוכחי ובאופן ביצועו, נדרשת העירייה להודיע על ביטולו ולערוך מכרז חדש שתנאיו יהיו בהירים וחד משמעיים".

מעיריית חולן נמסר בתגובה: "עיריית חולון לא מנהלת דיונים משפטיים באמצעות התקשורת, גם לא כאשר מדובר במכתב מעורך דין מטעם מתמודד כזה או אחר בהליך מכרזי. העירייה מבצעת את הליכי המכרז כדין ומקפידה על קיום הוראותיהם".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר