עוני עני כסף
צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק

לא גומרים את החודש? ארגון לסיוע כלכלי נוחת בחולון

ארגון "כתף אל כתף" מציע תכנית ליווי ליציאה ממצוקה כלכלית וקורא למשפחות מחולון שזקוקות לעזרה ולשינוי

פורסם בתאריך: 22.1.18 14:30

המצב הכלכלי בבית הולך ומחמיר? ארגון כתף אל כתף פותח סניף בחולון ומחפשת משפחות בעיר שרוצות לעשות שינוי בחייהן ולצאת לדרך חדשה. מדובר בעמותה עם ניסיון רב בהוצאת משפחות ממצוקה כלכלית.

ארגון כתף לכתף פועל למען קידום והובלת משפחות בתהליכי שינוי, ממצבים של משבר ועוני ותלות, למצבים של חוסן נפשי, צמיחה ועצמאות. הארגון פותח מחזור שלישי לתכנית הליווי שלו במוקד בת ים-חולון וקורא למשפחות אשר רוצות לעשות שינוי בחייהן: מעבר לעצמאות כלכלית, איכות חיים, חינוך, תעסוקה ועוד, להצטרף לתכנית הליווי ולצאת לדרך חדשה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מודל העבודה מבוסס על נסיונו הרב של הארגון בעבודה עם משפחות והוא הותאם לסוגים שונים של אוכלוסיות המתמודדות עם חיים בעוני. העבודה עם המשפחה נעשית בארבעה צירים מרכזיים: איכות חיים, ניהול כלכלי, חינוך ותעסוקה. ייחודו של המודל הוא הפתרון ארוך הטווח המקיף והמעמיק למשפחות.

התהליך הוא ללא עלות והוא נתמך על ידי משרדים ממשלתיים שונים. נתוני הארגון מצביעים כי כ-450 משפחות עברו בשנה האחרונה תהליכי שינוי שלרוב כללו יציאה ממעגל העוני, וכן מתחילת פעילותה של "כתף לכתף", כ-3,000 משפחות בישראל יצאו ממעגל העוני.

משפחות מחולון שמעוניינות להשתתף בתכנית הליווי, מוזמנות ליצור קשר עם קטיה זמיר-בזיני, טל': 052-8070606, [email protected]

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר