בלי חניה, ללא תאורה, מוקפים גדרות. צפו: כך חיים ברחוב חנקין

השיפוצים ברחוב חנקין יימשכו חודשים והתושבים מבקשים מהעירייה פתרונות למציאות החדשה

פורסם בתאריך: 24.1.18 17:06

עבודות התשתית שהחלו השבוע ברחוב חנקין, בקטע הרחובות הפלמ"ח וסוקולוב בחולון, ויימשכו לאורך החודשים הקרובים, יוצרות מציאות חדשה ומאוד לא נעימה עבור תושבי הסביבה. זאת, למרות שמדובר במצב זמני שנוצר מתוך הצורך לשפר את התשתיות ברחוב ולהקל על חיי התושבים.

בהודעה שפרסמה עיריית חולון באתר העירייה נמסר לתושבים כי "לרגל ביצוע עבודות תשתית להחלפת צנרת המים, הביוב והניקוז ברחוב חנקין, בקטע שבין הרחובות הפלמ"ח וסוקולוב, ייסגר הרחוב לתנועה מ-21.1.18 עד ל-31.5.18". עוד צוין כי חלק מהעבודות יתבצעו במהלך הלילה (21-22.1) וכי קטע הרחובות ייסגר לתנועה וכי "התושבים מתבקשים להוציא את רכבכם משטח העבודה לפני תחילת ביצוע העבודות. רכב חונה ייגרר!". העירייה מציינת בסיום ההודעה: "מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית".

צפו במציאות החדשה של תושבי חנקין: 

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

אמש (שלישי) התאספו תושבים מן האזור כדי למצוא פתרונות למצב החדש שאליו נקלעו עקבות השיפוצים שיימשכו ארבעה חודשים. "הרחוב חשוך, מוקף גדרות והתחושה הכללית היא של מחנק מחנה מעצר", טוענים התושבים. "הבעיה הכי כואבת היא בעיית החניה. לכל שורת הבתים שלנו אין חניות פרטיות ותמיד חנינו ליד הבית, אך כעת היכן נחנה? רוב התושבים כאן הם זוגות עם ילדים קטנים והשיפוצים למעשה חיסלו את מקומות החניה שלנו. ביומיים האחרונים מאז החלו השיפוצים אין לנו היכן לחנות וכמה מאיתנו כבר קיבלו דו"חות חניה".

רוב הנוכחים הסכימו שהשיפוץ במקטע האחרון ברחובות חנקין וז'בוטינסקי הוא נחוץ ואמור לשדרג את הרחוב מבחינת תשתיות של מים תאורה ומדרכות ."זה גם יעלה את ערך הדירות שלנו ללא ספק", אומרים התושבים, "למה השיפוצים צריכים לקחת כל כך הרבה זמן ולמה לא חשבו על פתרונות שיקלו על חיי התושבים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "אכן, בעקבות השיפוצים במקום יש מצוקת חניה שמוכרת וידועה לגורמים בעירייה. למרות שהעבודות בשטח אינן מבטלות הסדרי איסור חניה, הפיקוח העירוני הונחה להתחשב בתושבים בשעות הערב ודו"חות ניתנים רק כאשר כלי רכב מהווה סכנה בטיחותית או יוצר הפרעה ממשית לתנועה. לגבי התאורה, אכן במקום פועלת תאורה חלשה יותר וזאת בשל העבודות שנעשות באזור. ברגע שיתאפשר, תתוגבר התאורה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר