הזוג קמרי

להציל את משפחת קמרי: "אמא מורדמת ולאבא יש חצי שנה לחיות"

משפחת קמרי מחולון מבקשת עזרה דחופה בתרומת כליה לאב. האם, מורה מחנכת מ"איילון", מאושפזת בטיפול נמרץ

פורסם בתאריך: 28.1.18 13:42

"אני פונה אליכם, חולונים יקרים, לאבא שלי נותרה חצי שנה לחיות, אנא עיזרו לנו". את הדברים אומרת בסערת רגשות אשלי קמרי, שבימים אלה עושה ככל שלאל ידה כדי להציל את אביה.

יוחנן קמרי, בן 48, תושב חולון, נשוי ואב לשני ילדים (21 ו-18), עבד כמתווך מצליח וניהל חיי עבודה ומשפחה נורמליים, עד שלפני כשלוש שנים חלה במחלת כליות סופנית. מאז, חיי המשפחה הפכו לסיוט אחד מתמשך, כשקמרי האב מתאשפז כל העת לטיפולים מצילי חיים בבית החולים ולאחרונה התבשר כי ק ניתוח השתלת כליה יוכל להציל את חייו. אם לא ישיגו לו כליה בזמן הקרוב הוא, כך לפי הערכות רפואיות, עלול למות בתוך חצי שנה.

בתו אשלי, בת 21 מחולון, החלה השנה את לימודיה באוניברסיטה. היא מתגוררת עם אחיה בן ה-18, שהתגייס לפני מספר ימים לצה"ל, לבד בדירה קטנה בקריית בן גוריון והם מבקשים: "עיזרו לנו להציל את אבא. הזמן הולך ואוזל והמשפחה מתפרקת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בני המשפחה החלו במרוץ נגד הזמן בניסיון להשיג תורם כליה, אך ללא הצלחה. האם דורית, בת 47, שמשמשת בימים רגילים כמחנכת בבית הספר איילון, נרתמה למאמצים והחליטה לתרום לבעלה כליה, ולאחר שנמצאה מתאימה, הוכנסה לפני כשבועיים לניתוח ומיד לאחר ההרדמה הגיעה למצב של מצוקה נשימתית וחוותה תגובות אלרגיות חריפות. לאור הנסיבות, הוחלט לא לנתח אותה והיא הועברה ליחידה לטיפול נמרץ, שם התגלה כי האלרגיה שפיתחה היתה מחומרי ההרדמה שניתנו לה. בשל כך הוחלט לשנות את מינון החומרים ולפני מספר ימים היא שוב נכנסה לניתוח. לאחר כרבע שעה היא שוב חוותה וביתר חריפות תופעות אלרגיות שגרמו תסמינים של מצוקה נשימתית, ובשל כך היא מורדמת ומונשמת מאז אותו יום כי היא עדיין אינה יכולה לנשום בכוחות עצמה.

אשלי מתארת את חייהם שלה ושל אחיה כגיהנום. "לאחר שאמא נכנסה לניתוח הראשון, היינו מאושרים שהנה באה הגאולה ואבי יהיה בריא, אבל הניתוח נכשל וחווינו אכזבה גדולה ואז הגיע הניתוח השני ושוב נחלנו אכזבה. המשפחה שלי מתפרקת, אבי שבור ואנו לא יכולים להתמודד עם הקשיים והאכזבות. אבי מבין שהוא חי על זמן שאול כי אמי, שהיתה הסיכוי האחרון שלו להחלמה, כעת נמצאת במצב רפואי לא פשוט ועדיין לא התעוררה".

בפנייה נרגשת מבקשת אשלי: "אנא מכם, הזמן שלנו אוזל, אנו חייבים להציל את אבא. אין לנו חיים בלעדיו. אנא הפיצו את הסיפור בווטסאפ ובפייסבוק וצרו איתי קשר להציל נפש ומשפחה בישראל".

לכל מידע שעשוי לעזור למשפחה, אשלי קמרי טל': 052-5640045, 052-2583942 [email protected]

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר