פסולת בניין בשכונת מולדת

פקחי העירייה רשמו קנסות באלפי שקלים לקבלני שיפוצים בחולון

במקרה אחד נרשמו נגד הקבלן המלכלך שלושה קנסות בסך 730 שקל כל אחד וגם בעלי כלבים לא יצאו בזול

פורסם בתאריך: 30.1.18 11:48

הפיקוח העירוני של עיריית חולון ממשיך לרשום קנסות בגין אי שמירה על הסדר ועל הניקיון. לאחרונה איתרו מפקחים השלכת פסולת שיפוצים בשדרות משה דיין, במתחם חניון הרכבת ונמצא כי הפסולת שייכת לקבלן שיפוצים שאותר.

בנוסף, במהלך סיור לאיתור השלכות פסולת באזור התעשיה, נמצאה השלכת פסולת בניין רבה ברחוב המכתש. לאחר מאמצים רבים אותר קבלן שיפוצים שהפסולת שייכת לו. כמו כן, נמצאה השלכת פסולת גדולה ברחוב המרכבה שבאזור התעשיה. לאחר בדיקה אותרה המשליכה, בעלת דירה, שאינה תושבת העיר, ששיפצה את דירתה.

בשלושת המקרים רשמו המפקחים לכל אחד מהמלכלכים קנס בסך 730 שקל, על פי סעיף 12(ד) לחוק העזר העירוני לחולון – מניעת מפגעים ושמירת הסדר והניקיון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כמו כן, במהלך מבצע השלכות פסולת בשכונת מולדת אותרו השלכות פסולת בניין בשלושה מוקדים שונים. לאחר חיפוש אותר משליך הפסולת ונרשמו נגדו שלושה קנסות בסך 730 שקל כל אחד, בהתאם לחוק העזר העירוני. לאחר שיחה עם משליך הפסולת נערך עימו סיור במוקדי ההשלכה. המשליך הודה במעשה והתחייב לפנות את כל הפסולת שהושלכה. כמו כן, אותרה בשכונה השלכת פסולת גדולה שנמצא כי היא שייכת לנגריה. עובדי הנגריה הודו בהשלכה ונקנסו בהתאם לחוק.

במהלך סיור באזור התעשיה נראתה ברחוב הפלד זרימת בטון ומים לשטח הכביש. המפקח העירוני שהגיע למקום התחקה אחרי עקבות הבטון שהובילו למפעל סמוך. על פי הממצאים נראה כי הבטון נשפך ממשאיות שיצאו מהמפעל. בנוסף, במהלך עבודה שוטפת באזור התעשיה, נראתה ברחוב הסדנא זרימת צבע בשטח הכביש. התחקות אחרי הסימנים הובילה את המפקח לבית עסק בקרבת מקום, שביצע באותה העת עבודות שיפוץ וצבע. בבירור אישר בעל המבנה כי אכן הצבע נשפך מהמבנה שבאחריותו לשטח הכביש. גם בשני מקרים אלה ניתן קנס בסך 730 שקל. יצוין כי בביקורת חוזרת שנערכה כעבור זמן קצר נמצא כי עובדי מפעל הבטון ניקו את שטח הכביש באמצעות רכב טיאוט וגם עובדי בית העסק דאגו לנקות את הצבע מהכביש ולשטוף אותו.

המפקחים העירוניים ממשיכים לאכוף את החוק גם בנושא אי איסוף גללים. לשם דוגמה, תושב רחוב החזית שלא אסף את גלליו של הכלב שבבעלותו מיד עם הטלתם בערוגה ציבורית, נקנס בסך 320 שקל, כקבוע בחוק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר