צילומי עירום של תלמידת תיכון בחולון הופצו בקבוצות ווטסאפ

הפיץ את התמונות בן זוגה שאיים עליה: "אם לא תצלמי את עצמך בעירום, אעזוב אותך"

פורסם בתאריך: 31.1.18 14:53

תמונות עירום של תלמידת תיכון מחולון הופצו בקבוצות ווטסאפ על ידי חברה שאיים עליה: "אם לא תצלמי את עצמך בעירום – אעזוב אותך". תמונות העירום הופצו בין חבריו של בן הזוג בקבוצת ווטסאפ ומשם הן עברו הלאה והופצו ברבים. מקורביה של התלמידה סיפרו כי בעקבות המקרה היא נכנסה לדיכאון והסתגרה בביתה.

הכל התחיל באוגוסט 2017. תלמידת כיתה י"א בתיכון בחולון הגיעה עם חברותיה לדירת נופש באילת. באחת המסיבות הכירה תלמיד המבוגר ממנה בשנה מאחת הערים הסמוכות. לדברי מקורבים המעורים בפרטים, השניים התאהבו והפכו לזוג. ואולם, אהבת הנעורים הפכה לסיוט עבור הנערה הצעירה, כאשר גילתה בהמשך שתמונות עירום, ששלחה באופן פרטי לבן זוגה הופצו בין חבריו שהמשיכו להפיצן. חברו של המפיץ סיפר: "עשינו תחרות למי יש חברה הכי יפה והוא חשף את הג'וקר".

בראיון ל"השקמה-חולון" מעידה חברתה הטובה של הנערה על הקשר בין השניים שהסתיים בצורה מכוערת ואכזרית. היא מספרת כי בראשית חודש דצמבר אשתקד, הנערה נכנסה לתקופת לימודים אינטנסיבית ומיעטה לפגוש את החבר. "היא בקושי פגשה אותו. אין לה רשיון נהיגה ובסופי שבוע לא יצא להם להיפגש. הם היו מדברים בטלפון, מתכתבים בווטסאפ. עד לאותו מקרה הם היו בני זוג למופת, מאוהבים עד השמיים וחזרה, אבל כשהם התראו במרחקים של שבוע, היא היתה מאוד עצובה וגם הוא היה מדוכא".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

לטענת המקורבים, החבר הפעיל על הנערה לחץ, כפי שמתארת חברתה: "בסופו של דבר, הוא רמז לה שהוא מתגעגע אליה ולגוף שלה, שהוא כבר לא זוכר איך היא נראית. היא לא סיפרה לי עד לאיזו רמה של אינטימיות הם הגיעו אבל היא בחורה טובה. הוא אמר לה שאם היא לא תשלח לו תמונות שלה בעירום, הוא יעזוב אותה. הוא טען שהיא לא אוהבת אותו ושאין לה דרך להוכיח לו את ההפך. היא הצטלמה בעירום חלקי – לבשה תחתונים בלבד. ראיתי את התמונות והיא נראתה מאוד מפתה".

כיצד מכאן הופצה תמונותיה של הנערה? חבר בקבוצת הווטסאפ שאליה הועלו התמונות, מספר: "יש לנו קבוצה די גדולה של חברים שהולכים למשחקי כדורגל ביחד. הם התחילו להתרברב למי יש חברה יותר יפה. חלק העלו תמונות שלהם עם בנות הזוג, כמה העלו אפילו תמונות של החברות בבגדי ים, אבל הוא חשף את ה'ג'וקר' והעלה תמונות של החברה שלו בחצי עירום, בתחתונים ובפוזה של דוגמנית. היתה אפילו התערבות מטופשת על בקבוק בירה למי שזוכה בהכי הרבה קולות. זה היה ממש מטומטם".

"למעשה", אומר אחד החברים, "זה גרם לי להבין את מימדי התופעה. גם אנחנו שולחים לפעמים אחד לשני תמונות מביכות. לפני כמה חודשים בקבוצת אחרת, שלחנו אחד לשני תמונות של ציורים מטופשים על איברי המין שלנו. היו כאלו שגם חשפו את הפנים. זה הרגל שאפילו לא שמנו לב עד כמה הוא נפוץ. זה בעיקר בשביל הצחוקים. כשזה יוצא מההקשר, זה באמת יכול להיות הרסני".

חברתה של הנערה מוסיפה כי "לאחר שהתפרסמו התמונות, היא עברה לגור אצל חברה למשך ארבעה ימים. היא לא דיברה עם אף אחד ולא יצאה מפתח הבית. ההורים שלה ממש היו חרדים למצב שלה. בסופו של דבר המשפחות, שכבר הספיקו להכיר, נפגשו וסגרו את העניינים ביניהן". לדבריה, "בבית הספר לא כל כך התרגשו, אולי כי רוב התמונות הופצו בגזרת ראשון לציון. אני לא יודעת כמה חברים מהתיכון נחשפו, אני לא יודעת כמה שיתפו, אבל ברור שזה יכול היה להיות הרבה יותר גרוע. זה דבר שיכול להרוס לבן אדם את החיים".

"פורנו זה עניין נוכח מאוד בחיים של בני נוער", ממשיכה החברה, "סרטונים בלי סוף עוברים בווטסאפ, גם אצל בנים וגם אצל בנות. אבל ברגע האמת זה הרבה פחות זוהר ופשוט מכפי שרואים בסרטים. איכשהו, כל הבנות יודעות שכל הבנים מתפארים בלי סיבה מוצדקת. גם כל הבנים יודעים שכל הבנות יודעות, ועדיין זה מעין משחק מטופש כזה שכולם לוקחים בו חלק. להצטלם בפוזות או להפיץ תמונות היא דרך לחפות  על המבוכה שלנו בכל מה שקשור לאינטימיות".

תגיות:

תגובות

12 תגובות
  1. הבהרת העניינים

    כנראה שאנשים לא מבינים עד כמה הנערה מדוכאת.
    הנערה נפלה למלכודת האהבה והסכימה להוכיח שהיא אוהבת אותו עד כדי כך.
    הנער בטיפשותו הפיץ את התמונה לרבים ומשם התגלגלה להמון מקומות בוואטסאפ.
    שני הנערים היו טיפשים ובמיוחד הנער מפני שהנערה עשתה את זה רק בגלל שהיא אוהבת אותו והנער הפיץ את התמונה בשביל התערבות טיפשית בוואטסאפ.
    מכאן אפשר להסיק שהאשמה היא של שניהם כי שניהם לקחו חלק בדבר הנ"ל.

  2. תומר

    למה כתבים כמוכם לא מבינים שברגע שאתם מפרסמים שהופצו תמונות עירום זה רק גורם ליותר אנשים לדעת שיש שוב תמונות עירום שרצות ברשת והרבה מטומטמים עכשיו רק יתחילו לחפש את התמונות האלה יותר.
    למה אתם לא מבינים שהנזק היותר חמור הוא לפרסם כתבה שכזו.
    מעניין אם זאת הייתה הבת שלך, מור דיעי חנני הכתב/ת, היית רוצה שכתבה כזו תפורסם.
    חבורת אפסים בלי מוח.
    רק אחרי שזה יקרה בבית שלכם אתם תתעוררו.
    לכו תחפשו במה להתעסק במקום רק לחמם את כל המדינה אחד על השני.

  3. מורה

    יופי. העיקר שלומדים לימודי ליבה. נימוס? כבוד לזולת? זה באמת לא חשוב. העיקר הליבה.

  4. אבא לארבעה

    איפה המשטרה???
    הילד פגע בילד אחר בווטסאפ? הקנס להורים יכול להגיע עד 100,000 שקל
    מה הילדים שלכם עושים בווטסאפ כל היום? אולי אתם לא באמת רוצים – אבל אתם חייבים לדעת.
    בין סמיילי ללב, יכול להיות שהם מסתבכים בתביעה שתעלה לכם הון
    https://xnet.ynet.co.il/laisha/articles/0,14961,L-3109824,00.html

  5. אחד שמבין

    זו לא אהבה ,זו תאווה..בטח לא בגיל כזה…
    תפסיקו להגיד אהבה ולהטעות תדור הזה,שגם כמה לא מבינים כלום… אהבה באה אחרי נתינה בנישואין של כמה שנים,ללא צורך לקבל בחזרה ..שם אתה נמדד!
    לא על ידי סיפוק צרכים אגואיסיטיים של עצמך..
    הגיע הזמן ללמד בבתי הספר מה היא אהבה באמת, ולהפסיק לחיות בסרטים הוליוודים…

  6. פלוני

    כל מי שמחזיק בתמונה בגלריה שלו של מישהו, שחושב שתמונה זו איננה צנועה, יכול לקבל קנס ותיק פלילי.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר