צילום: murillo de paula

הורים בחולון מודאגים: תלונות על מטרידן סדרתי

תלונות על גבר הנטפל לנערות בעיר ומנסה לגעת בהן הוגשו במשטרה

פורסם בתאריך: 4.2.18 17:15

שתי נערות בחולון הוטרדו בסוף השבוע האחרון, כל אחת בנפרד, על ידי גבר זר שניסה לגעת בגופן. כך עולה מעדויות של אמהותיהן של הנערות. שתי הנערות, משני אזורים שונים בעיר, מסרו תיאור דומה של הגבר.

במקרה הראשון שאירע בסופ"ש האחרון (שישי), בסביבות השעה 18:00, פנה גבר זר אל נערה בת 17 בפינת הרחובות סוקולוב-מרקובצקי בחולון, בשעה שהלכה בדרכה אל פתח ביתה. הגבר פנה אליה באנגלית ושאל אותה לשמה, תוך כדי שהוא מנסה לחבק אותה. הנערה המבוהלת לא איבדה עשתונותיה והדפה את הזר, אך משניסתה להיכנס לחדר המדרגות, חסם את דרכה. הנערה הצליחה לעבור אותו ורצה במהירות אל ביתה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אמה של הנערה פנתה עימה להתלונן על האירוע בתחנת המשטרה, שם מסרה הנערה את תיאורו: גבר בשנות ה-20 לחייו, גבוה, מוצק, בעל שיער קצר. לבש חולצה משובצת ונשא תיק גב.

במקרה נוסף שאירע בחולון בשכונת ח-300, גבר זר ניגש לנערה בת 17 בשעה שרכבה על אופניה ושאל אותה כיצד מגיעים לקניון. בזמן שהנערה החלה בהסבר ובתיאור הדרך, ניסה הגבר לגעת בה, וזו בתגובה צרחה בכל כוחותיה והבריחה אותו. הנערה פנתה עם הוריה למשטרה להגשת תלונה ומסרה תיאור דומה לזה של הגבר שהטריד את הנערה מרחוב סוקולוב.

מהמשטרה לא נמסרה תגובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר