חופשת סקי: הבעל בילה בספא, האישה נלכדה במפולת שלגים

תושבת חולון יצאה לחופשת סקי, נקלעה למפולת שלגים בבולגריה ונפצעה

פורסם בתאריך: 5.2.18 13:29

נס בפמפרובו, בולגריה. תושבת חולון ניצלה ממפולת שלגים בעיירת הסקי הבולגרית. בעלה, ששהה באותו הזמן בספא, לא ידע על התאונה שעברה אשתו.

ד', תושבת חולון בת 39, נסעה עם בעלה לחופשת סקי בעיר הנופש פמפורובו בבולגריה. ד', שזו חופשת הסקי התשיעית שלה, יצאה בסופ"ש האחרון (שישי) לגלישה באזור מאתגר יותר של המדרון, כאשר החלה מפולת שלג אשר קברה תחתיה ארבעה גולשים. ככל הנראה מדובר במפולת נקודתית אשר נוצרה כתוצאה מהצטברות של שלג על חלקת מדרון תלול.

גולשים שהיו במקום חילצו את חבריהם שנקלעו מתחת למפולת במשך דקות ארוכות. שתי גולשות מסרביה אושפזו עם כוויות קור, גולש תושב בולגריה יצא ללא פגע, ו-ד' מחולון נאלצה לקבל טיפול רפואי כתוצאה מנקע בקרסול.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בעלה, אשר שהה באותו הזמן בספא המלון, גילה שאשתו נעדרת לאחר שלא הופיעה לארוחת צהריים.

מקורבת למשפחה סיפרה ל"השקמה חולון" כי הבעל פנה אל כוחות השיטור המקומי אשר הודיעו לו על המפולת וכן עדכנו אותו כי אשתו בריאה ושלמה.

כמו כן סיפרה המקורבת כי "מדובר בגולשת מקצועית אשר למדה גלישה במשך שלושה שבועות בזמן טיול אחרי הצבא בארגנטינה. בשנים האחרונות היא יוצאת לחופשות גלישה לפחות אחת לשנה בעיירות סקי במזרח אירופה. מדובר באישה אחראית, אם לשני ילדים אשר לא תתפתה לגלוש במקומות מסוכנים. המשפחה מוסרת לה רפואה שלמה ומצפה לשובה".

אתמול (ראשון) שוחררה האישה ממרפאת העיירה לאחר שהרופאים התלבטו עם האם לפנות אותה לבית החולים. מחר צפויים בני הזוג לשוב לישראל מעיירת הנופש בבולגריה.

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר