חתן מהגיהנום: הטיל מימיו על הכלה הטרייה וירצה שבע שנים בכלא

איך הסבירו עורכי הדין של החתן הטרי את המכות, מעשי הסדום, האונס וההתעללות שחוותה אשתו החדשה, תושבת חולון, במהלך חודש נישואים אחד בלבד?

פורסם בתאריך: 6.2.18 15:04

שבע שנות מאסר נגזרו על בעל מכה שהתעלל באשתו, תושבת חולון, במשך חודש אחד בלבד שבו היו נשואים. בין יתר האישומים: התעללות פיזית והטלת מימיו על פניה. ההגנה: "מדובר באדם צעיר ללא ניסיון מיני".

לימוזינה ביום החתונה, שמלה ב-15 אלף שקל, ירח דבש במלון חמישה כוכבים בטורקיה – נשמע כמו חלום בורגני של רבים. עם זאת, עבור תושבת חולון (23) מדובר בסיוט שייקח לה שנים לשכוח.

הצעירה, בת 19 בזמן נישואיה, החלה לימודי קוסמטיקה, היו לה שאיפות וחלומות, ואחד עיקרי מהם היה להינשא. הצעירה הכירה דרך חברים משותפים את בעלה לעתיד, צעיר (כיום בן 27) ללא עבר פלילי שעבד כפועל  בניין. לאחר חודשיים של אהבה פורחת, הציע לה נישואים. הטקס התקיים חודש לאחר מכן. מקורבי הכלה מספרים: "הם היו זוג משמיים. האהבה פרחה ביניהם, עד שברגע אחד הכל התפוצץ לה בפנים".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מיד לאחר טקס החתונה גילתה הכלה הטרייה מחולון כי בחיר ליבה שינה את פניו. התברר לה מוקדם מאוד כי בעלה אלים ונוקט כלפיה גישה שתלטנית וקשיחה, מכתיב לה עם מי לשוחח בטלפון וכיצד להתלבש. היא נכחה לדעת שיחסי המין שקיים עימה מלווים במכות, בצביטות ובנשיכות, ובשלב ראשון לא התנגדה לכך.

במהלך ירח הדבש של השניים במלון חמישה כוכבים בתורכיה, ביצע הבעל הטרי באשתו מעשי סדום  תוך התעללות במהלך האונס ואחריו, כולל התעללות נפשית, שבאה לידי ביטוי בהטלת מימיו על פניה וגופה של אשתו הטרייה. זאת כיוון שסירבה להתלוות אליו לארוחת הערב במלון לאחר המעשים הקשים שביצע בה.

באותה חופש ירח דבש, שבו הכלה לא ליקקה דבש, נכחו בני משפחתו של הבעל הטרי. הכלה הטרייה היתה מבודדת, רחוקה מבני משפחתה ובמשך שבוע הנופש נאלצה להסתיר את שחוותה מעיני אחרים ולהעמיד פנים שהיא  נהנית מחופשתה.

בהמשך, כששבו ארצה, הבעל החדש צבט ונשך את אשתו כאשר נודע לו כי היא מצויה במחזור חודשי ולכן לא יכולה לקיים איתו יחסי מין. המצב היה כל כך  קשה, עד שניסתה לשים קץ לחייה, אך גם לאחר שעזבה את ביתם, חוותה התמוטטות נפשית, שהובילה אותה לאשפוז בבית חולים.

לאחר שובם לארץ, שהתה הצעירה מחולון במשך שלושה שבועות בביתו של הבעל המתעלל והחליטה להימלט לבית הוריה. כעבור יומיים הגישה נגד בעלה תלונה וזה נעצר. במהלך הליכי המשפט התגרשו השניים והבעל היה נתון במעצר עד תום ההליכים.
ההגנה: "הוא לא ידע כיצד מקיימים יחסי מין"

בכתב ההגנה נטען כי: "כפי שלמתלוננת לא היה ניסיון קודם בקיום יחסי מין, הרי שכך גם לגבי הנאשם, אשר אף הוא לא התנסה במערכת יחסים אינטימית קודם לנישואים. התרחשותם של המקרים שבהם הורשע, נעוצה, למעשה, בתפישה מסורתית מסוימת ובעיקר בחוסר בשלות מצד הנאשם".

בתגובה השיבה השופטת אסתר הלמן מבית המשפט המחוזי בנצרת: "מה הקשר בין חוסר ניסיון שכזה לבין התנהגות משפילה ומבזה כלפי המתלוננת, כאשר הטיל עליה את מימיו, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום? הנאשם רמס את נפשה, את כבודה ואת רגשותיה של המתלוננת עד דק".

לבסוף קבעה השופטת כי הנאשם ירצה שבע שנות מאסר בפועל וכמו כן ישלם פיצויים למתלוננת בסך 30 אלף שקל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר