אין מנוחה למנוח: מי מחק את המילה "בעלי" מהקבר בחולון?

האלמנה שפקדה הבוקר את קבר בעלה גילתה לתדהמתה כי המילה "בעלי" נמחקה מהמצבה, ויש גם חשודות עיקריות

פורסם בתאריך: 7.2.18 17:43

תושבת העיר בת ים, שעלתה הבוקר לקברו של בעלה המנוח בבית העלמין חולון, גילתה לתדהמתה כי מישהו השחית המצבה וכי המילה "בעלי" נמחקה מהקבר. לדבריה, המצבה של בעלה הושחתה, ככל הנראה, על ידי בנותיו של בעלה מנישואיו הראשונים. התושבת הגישה תלונה במשטרה בתחנת בת ים.

תושבת בת ים, בת 61, הגיעה היום (רביעי) לבית העלמין חולון לפקוד את קברו של בעלה המנוח וגילתה לתדהמתה כי המילה "בעלי" נמחקה מהקבר. לטענתה, הדבר נעשה על ידי בנותיה מהנישואים הראשונים וזאת כיוון שמעולם לא קיבלו אותה כאשתו השנייה, שכן היא הייתה צעירה ממנו ב-25 שנה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"היום הגעתי לבית העלמין בחולון לפקוד את קברו של בעלי ז"ל, שנפטר בחודש יולי בשנת 2016. כשהגעתי, חשכו עיני מלראות שהתואר 'בעלי' הושחת מעל קברו כך שלא רואים אותו יותר ונמחק כליל". כך מספרת האלמנה ומוסיפה: "הגשתי תלונה במשטרה כנגד בנותיו של בעלי מהנישואים הראשונים שלו. הן אלו שלדעתי מחקו את המילה 'בעלי' מקברו כי הן אף פעם לא קיבלו אותי כאשתו למרות שחייתי איתו 40 שנה".

עוד הוסיפה האלמנה: "אני הייתי צעירה מבעלי ב-25 שנה והן לא נתנו לבעלי לחיות בשקט בעולם הזה ועכשיו גם בעולם הבא. הן פוגעות בי ובזכר בעלי המנוח, נהייתי ממש חולה מזה, אני בוכה כל היום מזה ולא מאמינה שלא נותנים לו לנוח בשקט על משכבו".
בתו של המנוח מנישואיו הקודמים סירבה להגיב.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר