המשחק בנפצים כמעט הסתיים באצבע כרותה של בן 12

שני ילדים ניסו להצית יחד מספר נפצים. התוצאה: פיצוץ עז וכף יד שנחבלה. דודתו של הילד שנפצע: "אביו שהיה קצין והשתתף בקרבות נמצא בהלם"

פורסם בתאריך: 13.2.18 15:06

ילד בן 12 מחולון נזקק לניתוח חירום בכף ידו לאחר ששיחק בנפצים. הילד שיחק עם חברו בן ה-11 בקרבת ביתו בחולון ביום שבת עם הנפצים שקנו השניים בחנות המכולת השכונתית. לאחר שניסחו לנסות להצית כמה מהם ביחד נשמע פיצוץ עז, שגרם להדף של הילד המצית. כתוצאה מהפיצוץ נגרמה חבלה בידו של הילד והיה חשש שאחת מאצבעותיו נקטעה.

אביו של הילד לקח אותו מיד לבית החולים איכילוב, שם בוצע ניתוח חירום במהלכו וידאו הרופאים כי אין חשש לזיהום. מקורביו של האב סיפרו כי כתוצאה מהמקרה הוא לקה בהלם קל וקיבל גם הוא טיפול ברפואי.

דודתו של הילד סיפרה ל"השקמה חולון": "האב הוא בקצין לשעבר בצה"ל ששירת בלבנון והשתתף במספר קרבות, אבל מעולם לא ראינו אותו במצב הזה. הוא בהלם כאשר וידא כי בנו בסדר ומקבל את הטיפול הרפואי ההולם ולא נשקפת סכנה לבריאותו – הוא התפרק ונכנס למצב רגשי קשה".

עוד הוסיפה הדודה כי "הילד במצב טוב. הוא היה בהלם בימים הראשונים. היה חשש כי הוא יזדקק לשיקום ארוך ואולי אף לא יוכל להשתמש בחלק מאצבעותיו. יחד עם זאת, נמסר לנו שהוא צפוי להחלים החלמה מלאה ולהשתחרר לביתו בקרוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר