מאחורי הקלעים של הזכייה בגביע: לאן נסעו האוהדים ביום שלפני?

ואחרי הזכייה בגביע: מה הבטיח ראש העיר חולון, מה ידעה שרת הספורט ומה ברור לאוהדים?

פורסם בתאריך: 18.2.18 17:03

גביע המדינה בכדורסל, שבו זכתה הפועל חולון ביום חמישי האחרון בפעם השנייה בתולדותיה, מסתובב בימים האחרונים בעיר ואין מי שלא חפץ להצטלם איתו. יחד עם הזכייה, מגיעים הסיפורים על מה שקרה לפניה ומסביבה. ראש העיר מוטי ששון מתלהב מההישג המרשים וכבר מבטיח: "נעשה לקבוצה ולאוהדים מסיבת ענק, כאשר הדגש שלי הוא שיופיעו בה אמנים שגדלו או גרים בחולון. ליאור נרקיס יהיה, גם מושיק עפיה ועוד רבים וטובים".

ששון. סיבה למסיבה

ששון, שערך את הגרלת פיינל-פור לגביע, מגלה כי היה משוכנע שחולון תנצח ותזכה בגביע: "במהלך ההגרלה התפללתי רק שלא אגריל את חולוניה לשחק נגד אשדוד. כל הקבוצות האחרות הן גדולות ובולטות בכדורסל שלנו, ואם אשדוד היתה משחקת נגדנו, היא היתה עלולה לתפוס יום משוגע ולנצח. חששתי מאוד מזה. הגרלתי את ירושלים נגדנו בחצי הגמר, והייתי מרוצה. הייתי בטוח שננצח אותם ונעלה לגמר".

גם לגבי משחק הגמר יש לששון סיפור אישי: "הגעתי להיכל כשאני בטוח שננצח בנקודה ונזכה בגביע. לא יודע להסביר את זה, אבל ידעתי שיהיה סוער, מותח, קשה, ובסוף ננצח על חודה של נקודה. מילא, טעיתי קצת לגבי הנקודה, כי ניצחנו בשתיים".

אוהדי חולון. "ניקח גם אליפות"

כהן ורגב. "הכל תלוי בכוכב"

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

גם לסגן ראש העיר, עו"ד רועי כהן, סיפור פיקנטי: "פגשתי בהיכל את שרת התרבות והספורט, מירי רגב. אמרתי לה שאנחנו מנצחים הערב ושהגביע הולך לחולון. היא ענתה לי ש'דע לך שהכל תלוי בגלן רייס, הכוכב שלכם'. אחרי שריקת הסיום, הלכתי אליה ואמרתי לה שהיא מבינה ענקית, שהיא ציינה בדיוק את הערך המוסף שלנו, את הכוכב הענק של חולונייה".

ויקטור לזרוס תשובה, האוהד הכי שרוף של הקבוצה, שנסע איתה העונה שבע פעמים למשחקי החוץ באירופה, כולל לסיביר, מגלה: "ביום שלפני המשחק עלינו כמה אוהדים שרופים במיוחד לירושלים. הגענו לכותל, התפללנו וביקשתי מהקב"ה ניצחון וזכייה בגביע. הוא שמע אותנו וניצחנו. אין אושר כזה, אין".

איך שומרים על רייס
בינתיים, בחדרי חדרים, בהנהלת הקבוצה כבר צופים לעבר העונה הבאה. המטרה העיקרית: השארתו של כוכב העל גלן רייס בשורות הקבוצה. זה המקום להדגיש כי ברור שאחרי רייס יתנהל מרוץ מקבוצות אחרות בישראל וגם באירופה, כולל הצעות אסטרונומיות, אבל בחולון רגועים: "הוא יישאר בחולון. הוא מרגיש כאן ממש כמו בבית וזו לא קלישאה אלא מציאות. גלן אוהב מאוד את חולון ומאוד אוהבים אותו כאן בעיר. זה בא לידי ביטוי לא רק בקבוצה ועל הפרקט, אלא בכלל בעיר. בכל מקום מזהים אותו, מברכים אותו, מצטלמים איתו. הוא נמצא כאן עם הלב והנשמה".

יחד עם זאת, ברור כי על מנת שיישאר, חובה לשדרג בצורה רצינית את החוזה של רייס וזה, ככל הנראה, מה שיעשו בחולון. בנוסף, הכוונה היא להשאיר את כל שחקני הסגל הנוכחי, כאשר לג'ו אלכסנדר וגיא פניני יש כבר חוזים לעונה נוספת. בקבוצה יחפשו זר גבוה איכותי, סוג של "ביג מן" שאין בסגל החולוני העונה, במטרה שיתמודד נגד ענקי היריבות מתחת לסלים.

ואצל האוהדים, האופוריה בעיצומה. "הגביע הוא רק ההתחלה, אנחנו רוצים גם אליפות, לא פחות", אומרים אוהדי הקבוצה. "חולון היא הקבוצה הכי טובה בליגה העונה, והיא מוכיחה זאת פעם אחרי פעם. לקחנו כבר אליפות אחת לפני עשר שנים, ובעזרת השם ניקח עוד אחת העונה. אין מצב אחר", הם מבטיחים.

והערב, חוזרים לליגה. חולון יוצאת למשחק חוץ בראשון לציון עם מטרה ברורה: ניצחון.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר