צילום: שרון הנשיא

הכי צוהלת: כל אירועי פורים בחולון 2018

הולך להיות מטריף: העדלאידע של המדינה, רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, סדנאות, מסיבות ואינסוף תחפושות ברחבי העיר חולון. לא לפספס את החג השמייח בשנה

פורסם בתאריך: 24.2.18 11:23

העדלידע של המדינה בסימן "סלפי לישראל"

העדלאידע המסורתית בחולון מציינת השנה 70 שנה לישראל ותצעד ביום חמישי, 1.3.18, החל מהשעה 12:00, לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן ותסתיים בפינת הרחובות ויצמן וגולומב.

תחת הכותרת "סלפי לישראל" יפגוש הקהל דמויות ותופעות שמהוות חלק מהפסיפס הצבעוני והעכשווי של ההוויה הישראלית כיום. חגיגת הענק, שצפויה לבאי העדלאידע של המדינה, כוללת: מיצגי ענק, אלפי רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד הרבה הפתעות.

צילום: אלי נאמן

בין המיצגים: אלופי ישראל האולימפים אורי ששון ונטע ריבקין ולצידם הפרשן רון קופמן;  גיבורי התרבות העכשוויים: גל גדות, עומרי כספי, עדן בן זקן ודוד גרוסמן; מנגל ישראלי ברוח הטרנד הצמחוני עם סטטיק ובן אל ושרית חדד; השוק הישראלי שבו מבקרים קרן פלס, ישראל אהרוני; המצאת ה- WAZE  ומשתמשי האפליקציה מכל קצוות הקשת בישראל; גיבורי הילדים של ערוץ הופ – יובל המבולבל, מיכל הקטנה והדוד חיים; אלפי רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד. ברור שאסור להחמיץ.
מתי? חמישי, 1.3, רחובות העיר חולון, החל מ-12:00

צילום: שרון הנשיא

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

פיראטים, קאובויים ואסטרונאוטים בקומיקס

המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון מזמין בחג פורים את הילדים ובני משפחתם לבלות עם גיבורי על, פיראטים, קאובויים ואפילו אסטרונאוטים בסיור ובסדנה שתלמד את הילדים כיצד לצייר דמויות אנושיות ולעצב להן תחפושות מיוחדות באווירת החג.

פורים במוזיאון הקומיקס. דימוי: ערן אביאני

בסדנת "ציור דמויות מחופשות", עם יוצר הקומיקס ערן אביאני, כל ילד ייצא עם דמות שהוא יצר על פי פרי דמיונו. לאחר הסדנה הילדים יסיירו במוזיאון יחד עם צוות ההדרכה ויגלו את עולם הקומיקס והקריקטורה. הסדנה מיועדת לילדים בני 12-9.

מתי? רביעי, 28.2, החל מ-10:30, מחיר: 40 שקל למשתתף. טל' להרשמה מראש: 03-6521849. המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס, חיים ויצמן 61 חולון

צילום: אלי נאמן

קרנבל פורים בעזריאלי חולון

קרנבל פורים עם פעילויות לכל המשפחה במרכז עזריאלי חולון. מה מחכה לכם? מופע קרקס, סדנאות יצירה, שולחנות משחק, ג'ימבורי, מעגל מתופפים, תחנות ירידים, וכל פעילויות ב-5 שקלים בלבד – כרטיסים בקופה במקום – והכניסה חופשית.

מתי? חמישי, 1.3, החל מהשעה 10:00, מרכז עזריאלי חולון

פורים על הקרח 

בחולון ICE PEAKS חוגגים את פורים בהיכל הקרח. מה מחכה לכם? בובת פינגווין חדשה מצטרפת לפינגווין האהוב, סמל ההיכל, ואתם מחליקים, מצטלמים, מתייגים ומקבלים תמונת מגנט מתנה למזכרת.

מתי? המחליקים בהיכל בימים חמישי-שישי 2.3-1.3 בשעות 12:00-16:00 יקבלו מתנה תמונת מגנט למזכרת (עד גמר המלאי). מחיר: ל-45 דקות: 70 שקל.

פורים בעיצוב אקלקטי

במוזיאון העיצוב בחולון ייערכו לכבוד פורים סדנאות וסיורים מודרכים למשפחות ולילדים בגילאי 11-7.
בלשי עיצוב  פעילות חווייתית במהלכה יסיירו המשתתפים בגלריות בהנחיית מדריכי המוזיאון. באמצעות חידות והפעלות קצרות, יגלו הילדים את שפת העיצוב באופנה ובקולנוע, כפי שהיא נראית בתערוכה הנוכחית במוזיאון, "ז'ה טם, רונית אלקבץ," ובאוסף הבגדים המוצג בה שמשולב בסצינות קסומות ומלאות תיאטרליות והומור.

מסכה דו פרצופית – המסכה מסתירה את פנינו ובו בזמן גם מזמנת לנו אפשרות להיות לרגע דמות אחרת לחלוטין. במסגרת הסדנה יתנסו ההורים והילדים בעיצוב וייצרו מסכה מקורית מחומרים שונים, המשנה את הבעותיה באמצעות מנגנון מתוחכם.
אורך הפעילות בסדנאות בין שעה וחצי לשעתיים, כל משתתף בסדנאות העיצוב חייב בכרטיס. ההשתתפות בסדנאות מותנית בהרשמה מראש ובליווי הורים.

מתי? חמישי, 1.3, 13:00; שבת, 3.3, 11:00, 15:00. מחיר לילד לסיור וסדנה: 50 שקל. מוזיאון העיצוב חולון – גולדה מאיר 6 חולון

סדנת מסכה דו פרצופית לפורים. מוזיאון העיצוב

עיצוב מסכות במעבדה דיגיטלית

המרכז לאמנות דיגיטלית בחולון יקיים בחג הפורים סדנה מיוחדת במעבדת "מקס מכונות ומלאכות". מקס מכונות ומלאכות היא סדנה המשלבת אמנות במנגנוני תנועה מכאניים בשילוב עם אמצעים לייצור דיגיטליים: מדפסות תלת ממד, מכונות cnc לחיתוך לייזר, שביחד מהווים מקום מפגש לחשיבה, פיתוח, יצירה ויצרנות המאפשר לכל אחד למצוא את האמן הפנימי שבו.

לכבוד פורים תתקיים במקום סדנת מסכות מאירות שבה המשתתפים יתנסו בתכנון ובבנייה של מסכה בעיצוב אישי בשימוש טכניקות חיתוך לייזר ובשילוב עבודה ידנית. המסכות יעוצבו בתלת מימד על ידי מכונה לחיתוך בלייזר, ואליהן יחוברו מנורות לד במקומות שונים כך שכל מסכה תוכל להאיר בצבעים. הסדנה מתאימה מתאים לילדים מגיל 8 בליווי מבוגר. משך הסדנה: כשעתיים.

מתי? חמישי, 1.3: סדנה ראשונה: 10:00-12:00, סדנה שנייה:  12:30-14:30. מחיר לילד: 60 שקל. הרשמה בטל': 03-5021552 [email protected]  המרכז לאמנות דיגיטלית, האמוראים 4 ג'סי כהן, חולון

מסכות מאירות. צילום אילי לוי

תיאטרון באווירה פורימית

הביצה שהתחפשה – מי שעדיין לא ראה עם הילדים את "הביצה שהתחפשה", חג פורים הוא הזדמנות מעולה. מדובר בעיבוד חדש מוזיקלי ותיאטרלי לסיפור על פי רב המכר מאת דן פגיס. סיפורה של ביצה שאינה מרוצה מעצמה, אינה יודעת מי היא ומה תפקידה בעולם. במהלך ההצגה היא מתהפכת, מתלבטת, מתגלגלת ומתחפשת עד שלבסוף חוזרת אל אמה התרנגולת, אשר מעניקה לה חום ואהבה שחיפשה, ומתוך הביצה בוקע אפרוח. בהצגה פוגשת הביצה דמויות שונות ומתנסה באמצעות תחפושות למצוא את זהותה. עיבוד למחזה מאת: רונן גולדפרב. בימוי: עידן עמית.

מתי? חמישי, 1.3, 17:30. שישי, 2.3, בשעה 11:00. מחיר: 75 שקל. מדיטק – גולדה מאיר 6 חולון

צילום: הוצאת עם עובדחתול תעלול – מי לא שמע על חתול תעלול? ביום אחד גשום, כשטלי ואחיה נשארים בבית לבד, משתגעים משיעמום, הוא מופיע פתאום, כך משום מקום והופך את היום המשעמם ליום מלא הפתעות, יום  עם המון תעלולים והמצאות, הוא מביא עוד חברים והם משחקים המון, אבל לא כל כך בטוח אם זה היה באמת או רק בדמיון. בימוי: רוני פינקוביץ'.

מתי? שבת, 3.3, 10:30 ו-12:30. מחיר: 75 שקל. מדיטק – גולדה מאיר 6 חולון

צילום: בני גם זו לטובהרוי בוי ביער הסודי – כוכב הילדים רוי בוי יוצא בהצגה חדשה לילדים ולכל המשפחה, להרפתקאה ביער הסודי עם חבריו הטובים. הצגה מוזיקלית רבת משתתפים, לילדים ולכל המשפחה. משך ההצגה שעה וחצי, כולל הפסקה. רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל. מומלץ לגילאי 2-7.
מתי? שבת, 3.3, 11:00, מחיר: 81 שקל. מרכז שטיינברג – במה למוזיקה חיה, גבעת התחמושת 21 חולון

תיאטרון רחוב בשילוב הקהל – מוזיאון הילדים הישראלי חולון יעלה לכבוד פורים הצגת תיאטרון רחוב בהשתתפות הקהל החל מה-28 בפברואר ועד ה-2 במרץ. דמות תמהונית "שנקלעה למוזיאון" תנסה למשוך את תשומת ליבם של המבקרים והם יוזמנו להשתתף כשחקנים במופע פורימי משעשע, הכולל אביזרים, תחפושות ועוד. משך המופע כ-20 דקות. המופע יועלה ללא תשלום והוא מיועד לבאי המוזיאון בלבד. האירוע יתקיים במקביל למסלולי הילדים המודרכים ולתערוכה "הביטלס- מסע הקסם המסתורי", שיתקיימו לפי קבוצות גיל.

מתי? המופע יועלה מספר פעמים ביום בין השעות 11:00 ל- 15:00 בין התאריכים 28.2 ועד ה-2.3. מוזיאון הילדים, שדרות ירושלים 214 חולון

פורים במוזיאון הילדים. צילום: צביה בינדר

מסיבות לילדים גדולים

המסיבה החולונית בבית של עומרי ורועי – הגיע הזמן להוציא את המסכות, הכובעים, רעשנים, פאות, גלימות ולהגיע למסיבת פורים פרטית עם המון אנרגיות, אנשים טובים, מוזיקה מעולה, ריקודים ואלכוהול. הכניסה חופשית בהצגת בקבוק אלכוהול לבחירתכם בכניסה (בירות, יין, ערק, וודקה, ויסקי ומה שבא לכם). מתי? חמישי, 1.3, 21:00. בבית של עומר ורועי' ההסתדרות 48 חולון

מסיבה פרטית. כניסה עם אלכוהול

מסיבת הכושר של EH פיטנס – אומרים "משנכנס אדר מרבין בשמחה", אז ב- EHפיטנס אומרים ועוד איך: מוזיקה, ריקודים, אוכל בריא, קינוחים לא דלי שומן ושפע של אלכוהול ותחרות תחפושות. מארח: אלירן חסון, הבעלים שלEH-FITNESS. מתי? מוצ"ש, 3.3, 21:00, הפלד 14 חולון

לילדים הגדולים. ביר פונג

מסיבת פורים Hangover 4 במסיבת פורים השנתית של מועדון Crossfit H Team  יחגגו עם די.ג'יי, אלכוהול, תחרות תחפושות, אלכוהול, אוכל, אלכוהול, ביר פונג ו… אלכוהול. מתי? חמישי, 1.3, 21:30 במועדון, המשביר 1 חולון

 

 

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר