החיים בעתיד נראים מצוין: כך נראה הרחוב החכם הראשון בחולון

תאורת רחוב שמגיבה לסביבה, פחים שמודיעים שהם מלאים וחיישנים שמוצאים חניה. על טכנולוגיות מהעתיד שיושמו השבוע ברחוב אחד בעיר

פורסם בתאריך: 19.2.18 16:07

ביום חמישי האחרון הפך רחוב ליאון בלום בחולון למשך מספר שעות לרחוב מהעתיד- תאורת רחוב המגיבה לסביבה, פחי אשפה שמודיעים שהם מלאים ואינטרנט אלחוטי בכל פינה. העתיד כבר כאן ומי שרוצה להתרשם מוזמן להגיע לפרזנטציה נוספת שתיערך גם ביום חמישי הקרוב.

חברת BOOS FORWARD  העוסקת בניהול ובהובלת אסטרטגיות סביבתיות ומתמחה בייזום, תכנון, ניהול, ביצוע והקמה של תהליכים ומערכות לחיסכון בעלויות ובצריכת אנרגיה ברשויות מקומיות, במפעלים וארגונים, בחרה להציג את המודל שלה לעיר העתיד בחולון. לרוב, תצוגות כאלו נערכות במסגרות של תערוכות בתוך אולמות סגורים, אך את הפרזנטציה שהוצגה בסוף השבוע האחרון לאנשי רשויות מקומיות יכלו לראות גם עוברי אורח שנקלעו למקום.

במסגרת הפרזנטציה, שכאמור תוצג שוב בסוף השבוע הקרוב (חמישי) יוצג מבנה של רחוב המבוסס על שיטת "האינטרנט של כל הדברים". מדובר במערכת קישוריות סלולרית ליישומים טכנולוגיים שונים, עם חיישנים, מצלמות ומערכות תקשורת. כל המערכות הללו מנוהלות באמצעות תוכנת שליטה ובקרה מרכזית, ותוכנת הניהול הזאת מאפשרת אינטגרציה של מערכות רבות שהופכים את החיים לטובים יותר, נוחים וחכמים יותר ולא פחות חשוב – ירוקים יותר.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

כך למשל, ברחוב יפעלו פנסים LED אשר יופעלו אוטומטית עם רדת החושך, יתעמעמו כשיהיו מעט אנשים ברחוב ויתחזקו כשתיראה תנועה רבה יותר של אנשים ברחוב. מצלמות בטיחות ברמה גבוהה יאפשרו לצופה מרחוק להתמקד בפרטים קטנים, WI-FI אינטרנטי יפעל בכל הרחוב ופחי אשפה יודיעו על כך שהם מלאים ובכך יקראו למשאיות הזבל לפנות אותם בזמן. זאת ועוד, חיישנים לאיתור מרחוק של חניה בעזרת אפליקציה יהפכו את מלאכת חיפוש החניה לקלה ולפשוטה יותר.

לדברי ורדית ניב, מנכ"לית Boost Forward, "המגמה העולמית ולשמחתנו גם במדינת ישראל היא שדרוג טכנולוגי של התשתיות השונות, ומעבר לשיטות וכלי עבודה ארגוניים המאפיינים את המאה ה-21. המטרה שלנו היא לספק טכנולוגיה לשירות האזרח ולחתור לשיפור וייעול מערכות שונות כמו גם תשתיות חשמל, תאורה ותקשורת. ביום חמישי הקרוב הקהל הרחב מוזמן להגיע להתרשם מהמייצג שיוצג במקום בפעם השנייה".

אופיר שפיגל, איש היח"צ של Boost Forward, מסר בנוסף: "מדובר בפרזנטציה המציגה טכנולוגיה אשר קיימת כבר היום. רשויות מקומיות יוכלו להחליט בעצמן האם הן מוכנות להשקיע את הכסף והמשאבים לשינוי אורחות החיים העירונית. הפרזנטציה שנערכה ביום חמישי האחרון היתה מוצלחת מאוד ולא נרשמו תקלות".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר