אילוסטרציה

התעללות קשה וניצול מיני: החופשה של הילדה שביקרה את אביה

מעשים מגונים, עונשים נוקשים וניצול תמימותה היו מנת חלקה של הבת מנישואים קודמים בעת שהגיעה מארה"ב לבקר בחופשות את אביה בחולון

פורסם בתאריך: 20.2.18 15:07

בית המשפט העליון גזר בשבוע שעבר על תושב חולון תשע שנות מאסר בפועל ופיצויים בסך 50 אלף שקל לאחר שהתעלל בבתו, כיום בת 17, בזמן שהגיעה אליו לחופשות קיץ. התושב, שכפר בהאשמות, ערער על גזר הדין בטענה כי הוא בן 68 ומאסר ממושך עלול להוביל לכך שחייו יסתיימו בכלא ושאשתו התאילנדית תגורש מהארץ יחד עם בנם הפעוט. בית המשפט חשב אחרת.

ק', בתו של הנאשם מנישואים קודמים, ילידת שנת 2001, מתגוררת עם אמה בארצות הברית. מאז שהיתה בת תשע החלה להגיע לחופשות הקיץ אצל אביה בחולון, ללא אמה. הוריה התחתנו לפני 20 שנה. מדובר בשני בני דודים שנותרו רווקים עד גיל מאוחר ולאחר מספר שנות נישואים, נפרדו והאם נסעה לארצות הברית וחיה שם עם הבת ק'.

מסכת התעללויות ומעשים מגונים

על פי כתב האישום, בשנת 2010, בזמן שהאב ובתו בת התשע צפו בטלוויזיה בביתו של האב בחולון, החדיר האב את לשונו לפיה של בתו, הוריד את מכנסיה ותחתוניה, שם את אצבעו בפיו ומישש באצבעו את איבר מינה. התושב אמר לבתו שהתארחה אצלו כי הוא מלמד אותה להיות אישה וכי היא צריכה לגעת באיבר מינה כשהיא במקלחת. כעבור כמה ארבע שנים בהיותה בת 13, בעת שהאב ובתו  שיחקו במחשב בדירתו, הפשיל התושב את מכנסיו, חשף את איבר מינו ודרש מבתו לגעת בו. בעדותה סיפרה הבת כי: "הוא אמר לי שאין לי ממה לפחד ושזה נורמלי. הוא אחז בידי וגרם לי למשש את איבר מינו".

במועד אחר, כאשר צפתה בתו  בטלוויזיה בחדרו של אביה, הוא נכנס לחדר, אחז בה, השכיבה על גופו והוריד את בגדיה התחתונים. האב שם אצבעו בפיו ומישש את איבר מינה באצבעו ולאחר מכן השכיב את בתו לצידו וליקק את איבר מינה באופן שגרם לה לכאב. בתו החלה לצעוק, ובתגובה אמר לה שאינה צריכה לפחד.

במספר הזדמנויות שונות הצליף האב המתעלל בחגורה במזרן המיטה ואיים על בתו כי בעתיד יצליף בגופה, היכה בישבנה של בתו והכריח אותה לצעוד הלוך ושוב כשבידיה סל כביסה, כאמצעי ענישה. האב נהג להכריח את בתו לסיים את כל האוכל שבצלחתה, ולמרות שבכתה, לא אפשר לה לעזוב את השולחן. באחת הפעמים כאשר סירבה בתו לסיים לאכול ואף הקיאה את האוכל, דחף אביה את יתרת האוכל וכן את מה שהקיאה לתוך פיה של בתו ודרש ממנה לאכול זאת.

האב: "מדובר בעלילת שווא"

בבית המשפט הכחיש האב את כל העבירות המיוחסות לו וטען כי בתו  מעלילה עליו עלילת שווא. בבית המשפט לא קיבלו את גירסתו של האב, "שניצל את תמימותה של בתו, את כמיהתה לאב ואת תלותה המוחלטת בו בזמן הביקורים כשהיא מנותקת ממעגלי התמיכה שלה, ממשפחתה וחבריה, המצויים הרחק ממנה, והשתמש בבתו כאובייקט לסיפוק תאוותיו המיניות ופגע בה פגיעות חמורות אשר יותירו בנפשה צלקות קשות. יתר על כן, האב השתמש באמצעי פיתוי ומניפולציה על מנת לשכנע את בתו לא להתנגד לו ולא לחשוף את המעשים".

השופטת שרה דותן מבית המשפט המחוזי בתל אביב גזרה על האב המתעלל תשע שנות מאסר בפועל ופיצויים בסך 50 אלף שקל לבתו. כמו כן גזרה עליו עוד שישה חודשי מאסר מאחר שהפר תנאי מאסר על תנאי שנגזרו לו על הטרדה מינית אחרת בשנת 2012.

האב הנאשם ביקש לערער על החלטת בית המשפט המחוזי בטענה כי בשל גילו המבוגר מאסר ממושך עלול לגרום לכך שיסיים את חייו בכלא וכן טען כי אשתו השנייה, אזרחית תאילנד תעמוד בשל מאסרו הממושך בפני סכנת גירוש מישראל יחד עם בנם המשותף בן השלוש.
בתחילת השבוע שעבר בית המשפט העליון בהרכב של שלושה שופטים דחה את העתירה, אם כי החשיב את משך זמן המאסר על תנאי יחד עם המאסר הנוכחי, וקבע את עונשו לתשע שנים במקום תשע שנים וחצי.

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שירקב בכלא. אולי הביא עוד ילד שיהיה לו במה להתעלל

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר