"עם כל הכבוד לסטטיק ובן אל – השנה היא שנת הליצנים המפחידים"

בפורים הקרוב נראה רבים מהם ברחובות, אך הפעם הם לא יפתיעו אתכם בסימטה חשוכה או בשבילי הפארק

פורסם בתאריך: 22.2.18 14:33

פורים אוטוטו כבר כאן, הילדים כבר בחרו את התחפושת שעליה חלמו כל השנה ובחנויות לתחפושות ואביזרים מדווחים על כמה מגמות בולטות, שככל הנראה תראו הרבה מהן במהלך החג הקרוב.

באופן מפתיע, אחת התחפושות הלוהטות לפורים 2018 היא זו של הליצן המפחיד. אחרי שתופעת הליצנים המפחידים ירדה מהכותרות ועד כמה שהיוו מטרד, דווקא בפורים הקרוב נראה מאות מהם ברחובות, אך הפעם הם לא יפתיעו אתכם בסימטה חשוכה או בשבילי הפארק. הם יופיעו בהמוניהם וינצחו ככל הנראה על תהלוכות התחפושות.

הדמויות האחרות שמככבות השנה וזוכות לפופולריות גבוהה הן אלו מעולם מוזיקת הפופ: הצמד סטטיק ובן אל וכוכבת הפופ הצעירה נועה קירל, שתחפושת שלהם עולה בין 99 שקל ל-149 שקל.

חנן מחנות כפר השעשועים בבת ים מציין כי "תחפושות הליצנים המפחידים בחנות כבר אזלו מהמלאי. בעיקר הם נחטפו על ידי בני נוער ששילמו בין 99 שקל ל-179 שקל לתחפושת".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ערן מחנות "קינגשופ" מבת ים מציין שהיסטריית הליצנים היא מטורפת. "איך שמגיע משלוח הוא תכף נפתח, החנות פתוחה מהבוקר עד הלילה ואין לנו מנוחה לרגע". גם טובי מחנויות "צעצועי טובי" בחולון ובראשון לציון מספר "מעולם לא נתקלתי, בכל שנותיי, בביקוש כה גדול לליצנים. לא חשבנו שזו תהיה התחפושת הפופולרית השנה, לי נגמר המלאי וגם כשהזמנתי מהספקים הבנתי שאאלץ לחכות כיוון  שהביקוש הוא אדיר ונראה שגם הספקים לא חזו את התופעה".

מעיין, אחת מבנות הנוער, מספרת על הבחירה: "כולם פחדו מהם במשך תקופה וזה נראה לי מגניב עכשיו להפחיד אחרים בתחפושת ליצן משלי". חברה אופק מספק הסבר אחר: "באותו זמן מי שהתחפש לליצן הסתכן במעצר, ועכשיו, בפורים, לא יעשו לנו כלום".

מוכרי התחפושות מציינים כי השנה שיעור המכירות דומה לזה של אשתקד, ולא מורגשים מיתון או ירידה בביקוש לאביזרים ולתחפושות. גם המכירות ברשת האינטרנט לא הצליחו לפגוע בקנייה המסורתית בחנויות. "נכון שיש אתרים שמציעים מחירים זולים, אבל זה לא משפיע עלינו", אומר חנן, "אנשים מעדיפים ללכת לחנות המוכרת והטובה שהם סומכים עליה, לגעת ולראות במו עיניהם את התחפושת, לבדוק שהיא מתאימה ולקחת הביתה".

לסיכום, אומרים בעלי החנויות: "מספר בני הנוער שיתחפשו השנה לליצנים מפחידים הוא לא ייאמן. עם כל הכבוד לסטטיק, בן אל ונועה קירל, השנה היא שנת הליצנים המפחידים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר