מי אחראי להזנחה במרכז המסחרי בקריית שרת? צפו:

הסוחרים מבקשים מתיחת פנים למרכז. העירייה מצידה מבטיחה: "על אף שמדובר בשטח פרטי, נטפל השנה בתשתיות"

פורסם בתאריך: 23.2.18 10:35

בעלי החנויות במרכז המסחרי בקריית שרת מתלוננים על הזנחה במקום. לדבריהם, "שנים שהמרכז הזה זקוק למתיחת פנים ולתיקון תשתיות, וזה לא קורה. המכירות על הפנים, הלקוחות לא מגיעים וגם בעירייה אף אחד לא מגיע או מקשיב לטענותינו".

צפו בהזנחה במרכז המסחרי בקריית שרת:

המרכז המסחרי בשכונת קריית שרת קיים כבר מעל 30 שנה ובימיו הראשונים ידע פריחה ושגשוג. עבור רבים מתושבי חולון היה המרכז מקום הבילוי העיקרי בעיר, אך בחלוף השנים, הרכב האוכלוסיה בשכונה השתנה, תמהיל החנויות השתנה והמצב, כך לדברי בעלי העסקים במקום, הלך והידרדר.

העירייה: "הטיפול בחנויות עצמן הוא באחריות הסוחרים"

בשיטוט קצר בחזית המרכז ובחלקו האחורי, הנסתר, אכן מתגלה הזנחה רבה ואי טיפול בתשתיות. בכביש נפערו בורות והמדרכות משובשות, אזור החניה ידע ימים יפים, הלכלוך והזוהמה בולטים בכל פינה, על הקירות והמבנים, המדרגות שבורות ורק ציורי גרפיטי דהויים מכניסים מעט צבע למקום. "אילולא היינו שקועים בחובות" אומרים כמה מהסוחרים, "היינו עוזבים מזמן".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בעיריית חולון מבקשים להדגיש כי מדובר בשטח פרטי – עובדה שעל הסוחרים לתת עליה את הדעת. "אולם", מוסרים בעיריית חולון, "למרות שמדובר במרכז שנמצא בבעלות פרטית, העירייה תטפל כבר בשנה הקרובה בתשתיות שבשטח הציבורי של המרכז. הטיפול בחנויות עצמן הוא באחריות הסוחרים".

יוסי, סוחר באחת החנויות, אומר בתגובה: "העירייה אומרת אני לא אחראים למרכז, היות שהוא פרטי, אז למה היא שולחת אנשי ניקיון ונותנת לנו קנסות? יש פה מדיניות של איפה ואיפה".

לכלוך וזוהמה מכל עבר

דוד מבקש לאתגר את חבריו הסוחרים ופונה לעיריית חולון בבקשה: "אם באבן גבירול בתל אביב ידעה העירייה לבוא בדרישות לסוחרים, אז שתבוא גם פה. הבעיה שאף אחד מהעירייה לא מגיע לפה וכשאנו מתלוננים, מבטיחים לנו הבטחות אבל דבר לא קורה וההזנחה נשארת כאן".

סימה, תושבת ותיקה בקריית שרת, מספרת: "כשהוקם המרכז שמחנו, ובאמת היו ימים כיפיים אבל עם השנים המצב מידרדר, הלכלוך שולט פה. בבוקר אי אפשר לעבור כאן, יש שברי בקבוקים וסיגריות בכל מקום. אם הייתי צעירה, הייתי בורחת מזמן למקום אחר".

אהרון אימרה, סוכן נדל"ן בכיר ממשרד רימקס-אבניו חולון-בת ים, מסכם: "חבל שבשכונה כל כך מתפתחת כמו שכונת קריית שרת נמצא מרכז מסחרי מוזנח ומיושן שאינו משתלב בנוף ואינו עונה על צורכי התושבים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר