אלפים חוגגים במסיבת ענק בחולון. צפו:

כיצד נראה האירוע הענק, מדוע לא הורשתה כניסה לצל שבא לבקר וכיצד ספיידרמן החליף משפחה. וגם: צפו במסיבת הרחוב הענקית בחולון

פורסם בתאריך: 1.3.18 12:14

(עדכון) כ-200 אלף איש הגיעו לצפות בעדלאידע של המדינה בחולון, עיר הילדים, זו השנה ה-26. את העדלאידע פתח ראש עיריית חולון, מוטי ששון  בנוכחות מפכ"ל המשטרה רוני אלשייך שנענה להזמנתו של ראש העיר והגיע לצפות בעדלאידע, האירוע הפורימי המאובטח ביותר בישראל.

אלפי משתתפים מכל רחבי הארץ לקחו חלק במצעד הפורימי והם כללו כ-4,000 אמנים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים, תזמורות, מתופפים, רקדנים, מתעמלים, בלוני ענק. ילדי חולון השתתפו בחגיגה לאחר חודשים של הכנות בבתי הספר, במתנ"סים, בחוגים השונים ובמרכזי התרבות של העיר.

צפו במסיבת הרחוב הענקית בחולון:

במהלך האירוע נעצרו שלושה אנשים שניסו להפעיל רחפנים מעל אזור העדלאידע, ארבעה נערים שניסו לפוצץ נפצים הורחקו מהמקום ושתי משפחות החליפו שני ילדים בגילאי חמש-שש שהתחפשו לספיידרמן בתחפושת זהה וכעבור 20דקות הילדים והמשפחות נמצאו ושבו זה לזה. כמו כן, הצל ובנו שהגיעו לעדלאידע לא הורשה להיכנס אל אזור הצופים והחוגגים, כיוון שהתחפשו לחיילים והחזיקו בידיהם רובי צעצוע. הצל מסר בתגובה: "הגעתי למקום מחופש לחייל עם נשק דמה והיה עלי גם את האקדח האישי שלי, שעליו יש לי רשיון. המאבטח סירב בהתחלה ואז בדק את הנשק דמה ואת האישורים ואחרי שלטענתו בדק עם הממונה עליו, אמר שאסורה הכניסה גם עם כלי נשק ברשיון. פשוט בושה, הילד שלי התאכזב מאוד אחרי שלא הורשינו להיכנס לעדלאידע בחולון רק כי התחפושות שלנו היו אותנטיות מדי".

רבבות מתושבי חולון ומבקרים מכל רחבי הארץ הגיעו הבוקר לקחת חלק בחגיגות פורים, בתהלוכת העדלאידע של המדינה בחולון שיצאה לדרך ממש בדקות אלה.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, בירך את הצופים שהגיעו מכל רחבי הארץ להשתתף באירוע העדלאידע שמתקיימת למעלה מחצי יובל בעיר. את העדלאידע הזניק דורון שלום המפיק.

"השקמה-חולון" מלווה את האירוע הענק מקרוב, עם סרטונים וצילומים ישירות מהאירוע השמח במדינה. כנסו לדף הפייסבוק שלנו וצפו:
https://www.facebook.com/hashikmaholon.co.il/

השנה מציינת העדלאידע 70 שנה לישראל תחת הכותרת "סלפי לישראל" עם דמויות ותופעות שמהוות חלק מהפסיפס הצבעוני והעכשווי של ההוויה הישראלית כיום. חגיגת הענק כוללת: מיצגים, אלפי רקדנים, להקות, תזמורות, מתופפים, תיאטרוני רחוב, אקרובטים ועוד הרבה הפתעות, שמופיעים כולם וצועדים לאורך הרחובות סוקולוב, הנשיאים וויצמן. העדלאידע בחולון צפויה להסתיים בפינת הרחובות ויצמן וגולומב.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר