מה עשה תושב ג'סי כהן שהשירותים בביתו היו תפוסים?

מה גם לריב שכנים בג'סי כהן ואיך פיצה השכן מלמעלה את הדיירים מהקומה התחתונה?

פורסם בתאריך: 7.3.18 09:57

בבית דירות בשכונת ג'סי כהן התפתח בתחילת השבוע (ראשון) ריב יוצא דופן לאחר ששכן השליך מחלון ביתו דלי מלא בצרכים, שנחת על חבל הכביסה של השכנים מלמטה.

הסיפור החל בביתה של משפחה בת שש נפשות (אב, אם, סב ושלושה ילדים). סמוך לשעה 23:00, הבת הבכורה במשפחה (תלמידת תיכון בת 16) נכנסה לחדר השירותים והמקלחת, שם שהתה במשך שעה ארוכה ולא נאותה להפצרות של אביה לפנות את המקום עבורו. לאחר חצי שעה, אב המשפחה התייאש, פנה למטבח, לקח דלי, מילא רבע ממנו במים, נכנס לחדר השינה, נעל את הדלת והתפנה בשיטת סיר לילה.

לאחר שחש בהקלה, האב הרגיש מבוכה רבה, שכן בין חדר השינה לבין השירותים (שהתפנו בינתיים) עומד סלון המשפחה, שם ישבו בני המשפחה וצפו בטלוויזיה. האב, שלא רצה לשאת את הדלי המצחין לעבר הסלון, החליט לרוקן אותו  בחצר המשותפת.

אב המשפחה, בשנות ה-50 לחייו, החליט להשליך את הדלי על תכולתו למרחק רב ככל הניתן, אבל שמט את הדלי, שנפל על חבל הכביסה של השכנים בקומה מתחת. כאשר הבין את גודל התסבוכת, החליט לפנות אל השכנים בהתנצלות ובהצעה פשרה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

השכן מהקומה התחתונה, שהופתע לשמוע את החדשות – "זרקתי דלי מלא בצרכים על חבל הכביסה שלכם" – זעם מכעס ואו אז החלה תגרה בין שני הגברים. השכנים ובני המשפחה מסביב ניסו להפריד ביניהם, ושכן אשר גר בבניין סמוך ושמע את הצעקות, חש למקום וסיפר: ""לפעמים יש ריבים בשכונה בגלל פחי אשפה, סיגריות בחדרי מדרגות או רעש של קריוקי, אבל הפעם, כשהשכנים הבינו מה היתה הסיבה לריב, כולם צחקו. מאוחר יותר סיכמו בעל הדלי והשכן עם הכביסה המלוכלכת על פיצוי כספי על הכביסה שהוכתמה, וכן, השכן שמלכלך ניקה את השאריות עוד באותו לילה".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר