טיב טעם (אילוסטרציה)

בקרוב: סניף חדש של טיב טעם בחולון. צפו:

הסניף החדש, בשטח של 250 מ"ר, יהיה פתוח 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע

פורסם בתאריך: 9.3.18 09:42

סניף "טיב טעם" חדש ייפתח בקרוב בחולון. זהו הסניף השני של רשת המזון בחולון. הסניף הראשון נמצא במרכז עזריאלי באזור התעשיה בעיר, והסניף החדש יפעל בכניסה לעיר, בתחנת דלק החדשה בשדרות לוי אשכול.

כאן תיפתח בקרוב חנות של טיב טעם:

לצד תחנת הדלק  "דלק" (לשעבר "סונול"), שהחליפה ידיים ומשתדרגת אף היא בשיפוץ רחב, תחנת שטיפה חדשה וחנות נוחות, יפעל כאמור הסניף החדש של טיב טעם. הסניף ישתרע על שטח של 250 מ"ר והוא צפוי להציע את מרבית מוצרי המזון, המצרכים והפריטים הקיימים בחנויות הרשת. הסניף יהיה פתוח מסביב לשעון, 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, וזאת כחלק מקמפיין ייחודי של הרשת שיוצא בימים אלה עם הסלוגן: "טיב טעם – החופש לבחור", התומך בחופש של כל אדם לבחור באורח החיים המתאים לו, החופש לבחור לאכול כשר או לא והחופש לעשות קניות גם בשבת, כך לפי רשת טיב טעם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

על רקע הדיון הציבורי בסוגיית השבת, אומר עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "טיב טעם מייצגת את הישראליות הליברלית המושתת על היות מדינת ישראל רב תרבותית ברוח מגילת העצמאות. הישראליות המאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו לבחור כיצד אנו רוצים לחיות את חיינו, על פי אמונתנו. טיב טעם, העומדת בחזית המאבק לחופש הבחירה, מזכירה שיש לכולנו את חופש הפעולה לבחור ולנהוג כרצוננו גם בסופי שבוע".
הסניף החדש של טיב טעם צפוי להיפתח בעוד כחודשיים ויפעל לצד סניפי רשתות מזון אחרות הפועלות בעיר.

תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. אבי

    בחולון ובמקומות אחרים הם פותחים במרכז קניות או תחנות דלק אך ברמת השרון הם רוצים לפתוח בבניין מגורים ונכשלו בכך בהוראת בית משפט שדיירים היו צריכים להשקיע אלפי שקלים על מנת למנוע מחזירות להרוס את חייהם אז להתהדר ברוח השיוויון זאת לעג לרש וחושבים שכולם יכנעו לכסף

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר