מי אחראי על השביל המשובש ועל היד השבורה?

הסופרת אלונה ספטון מעדה בשביל משובש ונפגעה. בעירייה טוענים כי שביל הגישה, המחבר בין שני רחובות, הוא בבעלות הדיירים

פורסם בתאריך: 14.3.18 18:46

שביל הגישה המחבר בין רחוב דגניה לרחוב חנקין בחולון ידע ימים יפים יותר. עשבים שוטים צומחים מכל עבר ובלטות שבורות מקדמות את פני הבאים. התושבים במקום טוענים כי הריצוף השבור מסכן את העוברים והשבים במקום ומספרים כי כי התריעו ופנו אל העירייה בבקשה שתטפל בבעיה, אך דבר לא נעשה. השבוע נפלה במקום תושבת העיר ושברה את ידה.

המשוררת וסופרת הילדים אלונה ספטון, בת 66 מחולון, התריעה בעבר על המפגע בשביל הגישה המדובר, והשבוע מעדה בשביל המשובש ושברה את ידה. "כנראה מעדתי על בלטה שבורה או חתיכת אבן שהיתה שם", מספרת ספטון, "הלכתי למנסבך ועשיתי צילום. התגלה שיש שבר. נאלצתי ללכת לבית חולים. גיבסו לי את היד וחזרתי הביתה. הבעיה שיש לי כאבים קשים. אני לא יודעת אם אעבור בשביל הזה שוב למרות שהוא מקצר לי את הדרך הביתה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

תושבת אחרת מספרת על שביל הגישה הבעייתי: "פניתי לעירייה כמה פעמים. אי אפשר לעבור שם עם עגלה. לפני שנתיים היה שם מקרה שילד הוכש על ידי נחש. כל הזמן יש לכלוך ועזובה. המצב קטסטרופלי. השכונה שלנו במצב מחריד. העיקר שאת כל הכסף שמים על ח-300 ועדלידע. מישהו מהעירייה עבר פה לאחרונה? מישהו רואה איזו עזובה יש כאן בחורף?".
מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מבדיקה עולה כי שביל הגישה הוא שטח פרטי בבעלותם של הדיירים, וככזה, הטיפול בו חל עליהם".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר