החולונים מחליטים על הפחים

חסרים לכם פחים ליד הבית? יש לכם הזדמנות להחליט ולקבוע היכן ימוקמו האשפתונים החדשים

פורסם בתאריך: 19.3.18 16:24

עיריית חולון יוצאת במהלך חדשני ומזמינה את תושבי העיר לקחת חלק, באמצעות הרשת החברתית, בבחירת המיקומים שבהם יוצבו סלי הרחוב (האשפתונים) החדשים להשלכת פסולת מזדמנת, שאינה פסולת ביתית.

כך יכריז מחר בערב מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן, במסגרת שידור חי שיערוך לראשונה בדף הפייסבוק העירוני. במהלך שנת 2018 עתידה עיריית חולון לפרוס ברחבי העיר כ-1,500 סלי רחוב (אשפתונים) חדשים, שיתווספו לאלה הקיימים.

תושבי חולון מוזמנים להציע מיקומים אפשריים נחוצים על פי דעתם באמצעות כניסה למפת סלי הרחוב שתופיע בדף הפייסבוק העירוני "עיריית חולון", החל ממחר, 20.3.18, בשעות הערב, עם תום השידור החי ועד סיומו של חג הפסח, בתאריך 7.4.18 בערב.

כיצד זה עובד? מתחברים באמצעות חשבון הפייסבוק האישי; מזינים שם רחוב ומספר בכתובת שלדעתכם חסר בה סל רחוב; עם הלחיצה על כפתור "מקם את הסל", יופיע על המפה אייקון של סל רחוב בכתובת שאותה הזנתם ומונה הסלים יתעדכן עם כל סל רחוב שימוקם.

לנוחותכם, תוכלו לבדוק היכן כבר מוקמו אשפתונים על המפה על ידי מעבר עם העכבר על הסלים. ראוי לציין כי כל משתמש פייסבוק יוכל להציע רק מיקום אחד להצבת סל רחוב אחד.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לאחר איסוף הנתונים יבחנו אנשי המקצוע שמופקדים על הנושא בעירייה את כלל ההצעות וינסו להיענות להן, בהתאם לשיקול דעתם המקצועי ותוך התחשבות בצורכי כלל העיר. בסופו של התהליך, יוצבו הסלים ברחובות הראשיים בחולון וברחובות משניים, על פי קריטריונים מקצועיים, דוגמת: סמיכות למבני ציבור, לתחנות אוטובוס, לקיוסקים ולעסקים שמוכרים מזון קל, בכניסה וביציאה מגינות ציבוריות, במרכזים מסחריים ועוד.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר