קרן גונן
גונן. קריאת השכמה לתושבי חולון

המתמודדת לראשות העיר מהמרכז הטיפולי עם "עקיצה" לעבר העירייה

ד"ר קרן גונן שהחליטה להתמודד לראשות העיר חולון לפני כחודש, כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון", החלה רשמית את המירוץ

פורסם בתאריך: 27.3.18 17:36

"מרכז מטר"ה הוא סוג של בייבי עבורי, אני אוהבת את המקום ואת האנשים המאכלסים אותו. הוא אחד המרכזים שעיריית חולון צריכה להתגאות בו ולהשקיע בו. כולי תקווה שזה יקרה בקרוב", כך אמרה היום (שלישי) ד"ר קרן גונן, שפרשה באופן רשמי מתפקידה כמנהלת כללית ומקצועית של מרכז מטר"ה, בעקבות החלטתה להתמודד בבחירות הקרובות לראשות עיריית חולון.

בטקס הפרישה שהתקיים היום ד"ר גונן לא הסתירה את הביקורת כלפי העירייה והעומד בראשה, וציינה כי יש להשקיע במרכז "משאבים כדי לשפץ את המלתחות של הבריכה ולהרחיב את המרכז לכדי קמפוס טיפולי רב גילאי – כפי שהצעתי מזה מספר שנים". מרכז מטר"ה, שנמצא בסמוך הסמוך לבית הספר הרצפלד. מטר"ה- מרכז טיפולי רב תחומי הידרותרפי מעניק מסגרת טיפולית ושיקומית לבעלי מוגבלויות מהעיר ומחוצה לה.

במשך שש שנים שימשה ד"ר גונן, עו"ס קלינית, כמנהלת המרכז. לפני עבדדה כעו"ס בעיריית חולון. לפני כחודש הודיעה על כך שהחליטה להתמודד בבחריות והסבירה, כפי שפורסם לראשונה כאן בהשקמה חולון: "מדינת ישראל זקוקה לשינוי והוא יגיע מהשטח, מהרשויות המקומיות, הערים והמועצות שבראשן יהיו יותר ויותר נשים חזקות ואיכותיות שיובילו אותן קדימה. כמו ישראל, גם חולון זקוקה לשינוי, לרוח חדשה ורעננה, ואני מגיעה כדי להביא אותה. אחרי שני עשורים שבהם אני משרתת את תושבי העיר ברווחה, בחינוך ובבריאות, החלטתי שהגיע הזמן לתפוס את המושכות ולהוביל אותנו קדימה".

ד"ר גונן, אם חד הורית לבת 18, מגשרת זוגית ומשפחתית, בעלת הכשרה של פסיכיאטריה לגיל הרך, מגיעה מעולם הרווחה והאקדמיה. כעת, עם פרישתה מהתפקיד היא למעשה מתחילה במירוץ לראשות העיר חולון.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר