קרב תרנגולים: המלחמה היומיומית של תושבי רח' הלוחמים. צפו:

הרעש העולה מעשרות כלובי התרנגולים, היונים והארנבים במתקן העירייה לא נותן מנוח לתושבים. מנהל המחלקה הוטרינרית: "רכשנו רשת ללכידת התרנגולים"

פורסם בתאריך: 28.3.18 13:28

"אנחנו לא ישנים בלילות כבר פרק זמן ממושך. הרעש של התרנגולים ממתקן של העירייה לא נותן לנו מנוח ולאף אחד בעירייה לא אכפת". כך מתלוננים תושבים הגרים ברחוב הלוחמים בחולון.

ואכן, כשנכנסים לחניית הקאנטרי קלאב בחולון ברחוב הלוחמים קשה להתעלם מהמתקן הגדול והמרשים של תאגיד מי שקמה הסמוך למשרדי חברת התברואה של עיריית חולון. יחד עם זאת, הרעש העולה מהמקום הוא בהחלט מפתיע: קרקורי תרנגולות, קריאות תרנגולים, יונים הומות וקולות בעלי חיים אחרים החיים במקום עולים מהכלובים ומדירים שינה מעיני הדיירים הגרים בסמיכות למתקן.

צפו בפינת החי במתקן עיריית חולון:

"הרעש בערבים ובלילות הוא בלתי נסבל", אומרים השכנים, יש במקום כעשרה כלובים של תרנגולים, כלובי יונים ופינת חי קטנה עם שפנים וארנבות, ואנו מתעוררים באישון לילה לקול קריאת התרנגולים". לדברי התושבים, "פנינו עשרות פעמים לעירייה ולמחלקת התברואה, פנינו גם ליעקב לוי, מנהל התברואה של איזור תל גיבורים, אך הוא טען בפנינו שהחיות והעופות אינם שלו ואין לו שליטה עליהם. גם לפיקוח העירוני פנינו אך ללא הועיל. כלובי היונים שנוספו למתקן הם דבר שלא יעלה על הדעת בסביבת מגורים, אך גם עליהם הסביר לנו לוי כי אין מניעה להציב כלובי יונים במתקן".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ויקטור חדד, מנהל המחלקה הוטרינרית בחולון, ואלי מתיתיהו, הלוכד העירוני, הסבירו כי קשה מאוד לתפוס את התרנגולים. חדד אף הציג רשת מיוחדת שנרכשה לתפיסת התרנגולות. לדבריו, "הפתרון הקל והמהיר היה לירות בעופות וכך הבעיה היתה נפתרת, אבל אנו מעוניינים למצות את האפשרות של תפיסת התרנגולות" עוד ציין חדד כי נתן הוראה מיידית לפרק את הכלובים בטענה שהצבתם במקום אינה חוקית ואף הבטיח שעד סוף השבוע יפורקו.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר