צילום: מאיר אלפסי, באדיבות חב"ד חולון

בשורה לנשות חולון: נחנך מקווה חדש ומפואר

המקווה המהודר ברמת ספא נבנה בשכונת נווה ארזים בסטנדרטים גבוהים ובהשקעה גדולה

פורסם בתאריך: 29.3.18 12:20

מקווה "טהרת מנחם" נחנך אתמול (רביעי) בשכונת נווה ארזים בעיר. את האירוע המרשים קיימו השלוחים לחולון, בראשות הרב דוד גורארי' והרב ירחמיאל גורליק והוא נערך בנוכחות הרב הראשי לישראל מאיר לאו, חשובי הרבנים בחולון, ראש המועצה הדתית עמוס ברנס, ראש העיר מוטי ששון ונכבדים נוספים.

הנוכחים הרבים התרשמו בעיקר מהפאר ומההדר של המקווה חדש שנבנה בסטנדרטים גבוהים מאוד, בהשקעה גדולה ובתשומת לב להידורים בכשרות של המקווה.
מדובר במקווה ברמת ספא בהשקעה של 350 אלף שקל, עם בריכת טבילה אחת, אמבטיות וקרמיקה בסטנדרטים גבוהים ומיזוג מרכזי. המקווה, בהנהלת הבלנית שושנה מונדני, אמור להיכנס לפעולה כבר במהלך חול המועד.

בחב"ד מדגישים כי המקווה נבנה בליווי של אדריכל המקוואות ר׳ שמואל לוין העומד בקשר צמוד עם הגאון הרב מיכאל הלפרין, שאף ביקר בעצמו במקווה. המבנה נבנה בהדרכת רב העיר הגר״י גורארי׳, ובליווי צמוד של השליח הרב מנחם הבלין, ראש הכולל בחולון.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הרב הראשי לחולון, השליח הרב יוחנן גוראריה, ציין בדבריו כי זו מתנה ראויה לרבי ביום י״א ניסן. הרב הראשי לתל אביב, הרב לאו, העלה את פועלם של שלוחי הרבי בעולם בכל עניין יהודי, וסיפר בהתרגשות על חנוכת מקווה שהשתתף בה באחרונה בעיר קורדובה שבארגנטינה. הרב דוד גורארי׳ הודה לר׳ עמית קדמי על תרומתו הנדיבה להקמת המקווה המפואר ולנדבנים שסייעו בתרומתם לבניית המקווה המפואר, עליו ניצח ר׳ יובל מסלם.

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יאווו ממש התרגשתי על זה כן מבזבזים כסף אבל לניקיון העיר אין כסף והעיר נראית כמו פח אשפה אחד גדול

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר