אילן גזית עם משפחתו (במרכז). "מוכן למשימה"

מביתו בחולון הכריז אילן גזית על כוונתו לרוץ לראשות העיר – צפו:

יו"ר סניף יש עתיד בחולון: "הרבה אנשים לא מרוצים מהתפקוד של ראש העיר הנוכחי שמכהן כבר חמש קדנציות. אני יכול לעשות את השינוי"

פורסם בתאריך: 29.3.18 15:03

אילן גזית, יו"ר סניף יש עתיד בחולון, הודיע אמש על כוונתו לרוץ לראשות עיריית חולון. את ההודעה מסר באירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח שנערך בביתו, בנוכחות בני משפחתו, חברי מפלגת יש עתיד בחולון וחברות הכנסת קארין אלהרר ופנינה תמאנו שאטה.

"מפלגת יש עתיד מוכנה  ליום הפקודה בשעת בחירות", אמר גזית, "גם ברמה המקומית וגם ברמה הארצית. יש עתיד בחולון תרוץ למועצת העיר חולון ואני שוקל ברצינות לרוץ לראשות עיריית חולון. הדבר תלוי בתקציבים שאקבל ואני מוכן ללכת עד הסוף אם המפלגה תיתן לי תמיכה כספית ולוגיסטית".

אילן גזית, יו"ר סניף יש עתיד בחולון, מכריז בביתו על כוונתו לרוץ לראשות עיריית חולון – צפו:

 

גזית, בן 55, נשוי ואב לשניים, משמש כמאמן וכמנהל של הפועל חולון בהתעמלות מכשירים וכפרשן בערוץ הספורט, סיפר: "אני 45 שנה בעיר, גידלתי דורות של ילדים ובכל פינה בעיר שואלים אותי מה קורה וגם ברשתות החברתיות לוחצים עלי לרוץ לראשות העיר. יש כאן כמיהה למשהו חדש ורענן. אני יכול ומסוגל להוביל את המהלך ולעשות שינוי בעיר. נוצר פה ואקום, הרבה אנשים לא מרוצים מהתפקוד של ראש העיר הנוכחי שמכהן כבר חמש קדנציות. הוא איש טוב ועשה למען העיר, אני מאוד מכבד אותו ואגיע להתמודד ממקום נקי, בראש מורם וחיובי".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

גזית כבר ציין בעבר כי המצב בעיר מדאיג אותו וכי יש צורך בשינוי סדרי העדיפויות בעיר, כאשר עדיפות לחינוך ולספורט בחולון עומדת בראש מעייניו. הוא מודע לכובד המשקל והאחריות של מי שנושא בתפקיד ראש העיר. לדבריו, "אני מוכן למשימה ויש לזכור שמפלגת יש עתיד קיבלה בבחירות הארציות כ-12.3% מהקולות, ועל פי הסקרים שנעשו בחולון, "יש עתיד" תצליח גם בבחירות הבאות ברמה המקומית וגם ברמה הארצית".

עוד באותו עניין:

עולה על המתח: אילן גזית עובר מאולם הספורט אל הזירה הפוליטית

הפתעה: ד"ר קרן גונן תרוץ לראשות עיריית חולון

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חייב להיות שינוי בעיר בקרוב !!!
    מוטי ששון היה מעולה בעברו אך שכח כי מצוקת הדיור והבנייה החדשה גורמים לעיר להיות יקרה פי כמה. כבר אין אפשרות לצעירים לשכור ובטח שלא לקנות דירה בחולון, ולמי שיש דירה ישנה- תקוע בה כי אין פיתוח של האזורים הפחות חדשים בעיר , התשתיות לא ראויות למגורים והאזורים החדשים הסובבים אותם גורמים לאזור להיות חסום משמש (בניינים רבי קומות מעל בתים בני 2 קומות בלבד – שכונת דגניה) וללא מקום חניה .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר