חולון מתחזקת? מאות חולונים הגיעו לשיעור הרב המחזיר בתשובה

ביקוש הולך וגדל לשיעוריו של הרב שלום ארוש בחולון, מבולטי המחזירים בתשובה בימינו

פורסם בתאריך: 9.4.18 14:23

הרב שלום ארוש, מרבני ברסלב ומבולטי המחזירים בתשובה בימינו, ביקר אמש (ראשון) בחולון ומסר שיעור שבו נכחו למעלה ממאתיים איש.

אמש  בשעה 21:00 הגיע הרב שלום ארוש, מהדמויות הבולטות כיום בעולם החזרה בתשובה, אל בניין הרבנות הראשית בחולון ומסר שיעור תורה ודברי מוסר לציבור שפקד את האירוע. בניין הרבנות החל להתמלא באנשים כבר בשעות הערב המוקדמות עד אשר לא נשארו כסאות פנויים לקראת תחילת השיעור.

דבר בואו של הרב נודע ככל הנראה אצל רבים מתושבי האזור אשר פקדו את בניין הרבנות הראשית. "אני לא זוכר מתי היתה הפעם הקודמת שהרב הגיע לפה, אבל זה היה מזמן", אמר בהתרגשות אחד המתפללים הקבועים במקום.

את הערב ארגן הרב אילן כהן מחולון שמסר: "הפעם האחרונה שהרב הרוש הגיע לכאן היתה לפני תשעה חודשים. ברוך ה' מגיעים לכאן המון אנשים שרוצים לשמוע אותו, ויש ביקוש לשיעורים האלה. אני מקווה שנוכל לערוך יותר ערבים כאלה בעתיד".
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בקומת הכניסה מוקמו דוכנים למכירת תשמישי קדושה כגון טליתות, פמוטים, נרות שבת וכיפות. אולם, כמה צעדים משם נגלתה לעין תמונה פחות נעימה של אנשים במצוקה כלכלית שכמוצא אחרון הגיעו אל האירוע על מנת לקבץ נדבות בראש מושפל ומתחנן מן העוברים והשבים, בתקווה שיוכלו לאסוף די כסף כדי לקנות מצרכים.

בדיוק בשעה תשע ורבע נכנס הרב שלום ארוש אל אולם בית הכנסת ואמר לכל הציבור בחיוך: "תגידו תודה לה' יתברך על הכל, על הכסאות שאתם יושבים עליהם, על האוויר שאתם נושמים, על כל מה שיש לכם", והקהל נעמד על הרגליים.

השיעור נפתח בתפילת ערבית ומיד לאחר מכן הרב נשא דברים. הרב ארוש נחשב כיום לאחת הדמויות הבולטת בחסידות ברסלב בפרט ובעולם החזרה בתשובה בכלל. הוא נולד במרוקו לפני 66 שנים וכשהיה בן 13 עלה לישראל. בצבא שירת בחיל האוויר בתור חובש ביחידת חילוץ ולמד ראיית חשבון באוניברסיטת תל אביב. את תחילת דרכו בעולם התורה עשה בגיל 23 כשחזר בתשובה בעקבות מותם של כמה מחבריו ליחידה בצבא.

כיום  עומד הרב ארוש בראש מוסדות "חוט של חסד" לחוזרים בתשובה ונחשב לפופולרי מאוד בציבורים דתיים ומסורתיים רבים. בפי תלמידיו הוא מכונה "שר החיוך" – כנראה בגלל מבטו המחייך בדרך כלל. החל משנת 2014 מנהל הרב ארוש אורך חיים טבעוני.

 

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר