ראש עיריית חולון מוטי ששון
ראש עיריית חולון מוטי ששון. הסיר את דף הפייסבוק

מדוע הוסר דף הפייסבוק של מוטי ששון?

האם הדף של ראש העיר, המופעל על ידי עיריית חולון, הוקפא או הושעה? תלוי את מי שואלים

פורסם בתאריך: 11.4.18 15:06

אם תנסו לחפש ולמצוא את דף הפייסבוק של ראש עיריית חולון, דף פעיל ברוב ימות השנה, תגלו שהוא נעלם. האם הדף של ששון, המופעל על ידי עיריית חולון, הוקפא או הושעה? תלוי את מי שואלים.

ליאורה פור, מייסדת המשמר החברתי, מציינת כי ב-19.3.18 נשלחה עתירה לוועדת הבחירות של הכנסת על ידי המשמר החברתי בחולון  ובה דרשו להסיר את דף הפייסבוק של ראש העיר כיוון שלטענתם נעשה בו שימוש לצורך תעמולת בחירות: "כחלק מעשייה של מינהל תקין וטוהר המידות, כספי ציבור לא אמורים לשמש לתעמולת כפי שנעשה בדף".

"העתירה", מוסיפה פור, "לא נגעה רק בדף הפייסבוק של מוטי ששון, הממומן על ידי הציבור, אלא גם בעלונים שנשלחו לגימלאים, כמו גם איגרות שי לחיילים ועוד גם בדף העירייה הרשמי". לדבריה, המשמר החברתי צירף לעתירה מסמכים וצילומים המעידים לכאורה על פעילות אסורה של ששון גם בדף הרשמי ולכן הם דרשו להסיר את הדף לאלתר ולמנוע פרסומים בלתי תקינים של העירייה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לדברי פור, שבוע לאחר שהוגשה העתירה בעניין דף הפייסבוק של ראש העיר, הדף הוסר.

מהעירייה נמסר בתגובה כי "החוק קובע איסורים מסוימים החל משישה חודשים לפני יום הבחירות (קרי, 30 באפריל 2018) וזאת בהתאם גם להנחיית חוזר מנכ"ל משרד הפנים 2/2013.

"עיריית חולון והעומד בראשה, מוטי ששון, נטלו על עצמם זהירות והקפדת יתר, וכבר טרם  המועד – חצי שנה לפני שנת הבחירות האמורה –  מקפידים שלא להרבות בפעולות הנעשות במעמד ראש העירייה או בנשיאת דברי ברכה על ידו היכולים להיחשב כתעמולת בחירות אפשרית. כחלק מכך, החליטה עיריית חולון על הקפאת הדף העירוני של ראש העירייה כבר החל מ-1 באפריל, כדי לא ליצור חלילה בלבול כלשהו.

מוטי ששון, מבחירתו העצמאית, פתח דף פייסבוק פרטי אשר משמש אותו לצורכי מערכת הבחירות הקרובה ואשר אין לו כל נגיעה לעירייה".

 

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר