מפקדו של השוטר שנהרג: "עמדתי מולו וחיכיתי שיפקח את עיניו"

מפקדו של רובי חזק ז"ל, שוטר הסיור, בן 29 מחולון, שנהרג בתאונת דרכים, מספר בכאב על הרגעים האחרונים

פורסם בתאריך: 12.4.18 17:15

הלווייתו של רובי חזק ז"ל, שוטר הסיור ממשטרת יפו, בן 29 מחולון, נערכת בדקות אלו (17:11) ממש בבית העלמין בכוכב יאיר. חזק נהרג אמש בתאונת דרכים בצומת הולץ כאשר סיים את משמרתו והיה בדרכו לביתו בחולון.

שאדי מולא, מפקדו של חזק, מסר בעקבות הידיעה על מותו: "אני לא רגיל למצבים כאלה שאני מאבד שוטר שלי. אני רוצה להתעורר מחר ולחשוב שחלמתי חלום בלהות אבל המציאות היכתה בי חזק בדיוק כמו השם של רובי – רובי חזק – שעזב אותנו בטרם עת. גם לדבר עליו בלשון עבר זה לא טבעי. רובי היה שוטר נחוש  ואמביציוזי, חדור מטרה. הוא ניחן בחוש הומור, ילד יפה, ילד מיוחד, שוטר שלא רציתי לוותר עליו, אבל הוא התעקש לעבור ליחידת האופנועים כי האופנוע בשבילו הכל, לאן האופנוע הזה הביא אותו לאן? למקום אחר, מקום לא נודע. זה בלתי נתפש".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

 

מפקדו מולא תיאר כיצד קיבל את הבשורה המרה: "במשמרת הלילה הגעתי לתחנה ופגשתי את רובי במעלית, בדרכו הביתה, לבוש מדי א', מדוגם. בדיוק כמה שניות לפני התדרוך אני שומע בקשר על שוטר שעבר תאונת דרכים בנתיבי איילון ולא תיארתי לעצמי שזה רובי, אך ההרגשה היתה מוזרה כי ידעתי שזו הדרך שבה הוא נוסע לביתו. צלצלתי אליו אך לא היה מענה ואז הבשורה המרה הגיעה אלי בעת שהעברתי תדרוך: 'שוטר שלך פצוע אנוש'".

מולא מספר כיצד הגיע לבית החולים יחד עם חבריו ליחידה ונעמד מול רובי חזק בדומיה. "חיכיתי שתפקח את עיניך, אבל לא, זה לא קרה. תנוח על משכבך בשלום, שוטר יקר שלי, רובי שלי, מצדיע לך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר