לידיעת המתגלצ'ים: 5 מיליון שקל למגלשות חדשות בספארק ימית

לאיזה גובה יגיעו המגלשות המרשימות מהולנד, כמה מסלולים ובאיזה אורך, איך גולשים ולמה הן מתאימות במיוחד לחובבי האקסטרים? כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.4.18 16:12

הבוקר (ראשון) נחתם הסכם בין חברה הולנדית, יצרנית מגלשות מים, לבין החברה לבילוי ובידור בע"מ, לפיו החברה ההולנדית תספק מגלשות חדשות לספארק המים ימית.

הבוקר הגיעו למשרדי ספארק המים ימית נציגים של  חברת I PLAY WATER ATTRACTIONS  מהולנד וחתמו על הסכם לאספקת סט מגלשות חדיש שיותקן בפארק המים החולוני באביב 2019. מהצד החולוני חתמו על ההסכם ראש העיר, מוטי ששון, המכהן גם כיו"ר הדירקטוריון של החברה לבילוי ובידור בע"מ, ומנכ"ל החברה, שמשון חן.

מדובר בסט מגלשות עם שישה מסלולים כאשר המשתמשים בהם גולשים על מזרן. מעבר לשימוש החופשי, המבנה המיוחד של המגלשות מאפשר עריכת תחרויות נושאות פרסים בין הגולשים.  המגלשות המרשימות מגיעות לגובה העולה על 14 מטרים ואורך כל מסלול הוא כ-95 מטר. עלות המגלשות: כחמישה מיליון שקל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ספארק המים ימית הוא פארק מים מוביל בישראל, המציע בילוי מהנה לכל הגילים בכל ימות השנה. במקום פועל "עולם הילדים" מהגדולים בעולם, הכולל מגוון מתקנים חדישים, 20 מגלשות אקסטרים, מספר בריכות לרבות בריכה מקורה ובריכת גלים, ספא , כרי דשא נרחבים ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר