מה הבעיה שלך? תושבי חולון מתלוננים ו"השקמה-חולון" כאן לעזור

כאן מקשיבים: הגינה הציבורית מוזנחת, האשפה מסריחה והמדרכה עקומה? שילחו אלינו התלונות, ואנו נחזור עם הפתרונות בתוך זמן קצר, והפעם:

פורסם בתאריך: 27.4.18 11:35

כמיטב המסורת, "השקמה-חולון" מנסה לפתור לתושבי חולון את הבעיות ופונה לגורמים העירוניים כדי לתת תשובות ופתרונות. והשבוע:

איפה האכיפה?

אני גרה ברחוב חביבה רייך בקריית שרת ומאוד מבקשת להגביר את האכיפה והפיקוח ברחוב שלנו וברחוב משה סנה הסמוך. צואת כלבים  מפוזרת בכל מקום כך שלא ניתן ללכת על המדרכה עם ילדים ועגלות.

תשובה: הפיקוח העירוני הונחה לתגבר את הסיורים ברחוב  ויאכוף כנגד מי שייתפס שאינו אוסף את צואת כלבו.

הפחים חוסמים

ברחוב שפרינצק סובלים דיירי הרחוב והעוברים ושבים מכך שפחי האשפה ניצבים במדרכה מאוד צרה, חוסמים את המעבר ומאלצים את הולכי הרגל להסתכן ולרדת לכביש. הפחים נשארים על המדרכה שעות רבות גם לאחר שמרוקנים אותם. אבקש לפעול לפתרון הבעיה.

תשובה: הצוותים המפנים את האשפה ברחוב שפרינצק מונחים לפנות ולהחזיר את הפחים בסמוך לזמן הפינוי. מאחר שברחוב קיימת מצוקת חניה, לא ניתן להניח את הפחים על הכביש בסמוך לשפת המדרכה והעובדים נאלצים להניח אותם על המדרכה צמוד ככל האפשר למקום הפינוי. הפחים מוחזרים למקומם בתוך זמן סביר לאחר הפינוי.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

דרושה הכנה

כמעט בכל עיר בישראל קיימת תכנית "הכנה לכיתה א'" לילדי גן חובה, פרט לעיר הילדים חולון. מדובר בתכנית שבמסגרתה הילדים הולכים בשעות אחר הצהריים פעם בשבוע, במשך חודשיים-שלושה, לבית הספר אליו הם מיועדים, יושבים בכיתה ומכירים את המורים. כך שהנחיתה הראשונה בתחילת שנת הלימודים תהיה בסביבה מוכרת ותסיר חששות מהילדים. מדוע ילדי חולון אינם זוכים לכך ולא באופן פרטי דרך מתנ"ס?

תשובה: תכנית כזו קיימת בחולון, נקראת "רצפים" ובמסגרתה מבקרים ילדי גן החובה בבית הספר כחמש פעמים להצלחת המעבר לכיתה א'. ההכנה לכיתה א' לא מתבצעת באמצעות חוגים, אלא לאורך כל שנות לימודי הילדים במערכת הגנים העירונית על פי תכנית משרד החינוך. בנוסף, ביוזמת "הורים עושים ח.י.ל.", מתקיימת במהלך חופשת הקיץ  הכנה לכיתה א' במספר מרכזים קהילתיים.

 

תגובות

תגובה אחת
  1. עפרה

    אני גרה בדב הוז פינת אברבאנל ופינת גבעתי. הרמזורים עומדים על בטונדות כעשר שנים. ראש העיר כל פעם מבטיח שיעשו רמזורים חדשים.כבר שנים הוא מבטיח.
    מוזר שאמי משלמת ארנונה על אזור א' כשאני גרה במקום כמו ארץ שלישית

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר