רחוב הלוחמים. מועד לפורענות צילום: העירייה
צילום ארכיו, רחוב הלוחמים. מועד לפורענות צילום: העירייה

בן 6 נפצע קשה מפגיעת מונית: "הילד רץ לכביש, לנהג לא היה סיכוי"

עדי ראייה מספרים ל"השקמה חולון" על רגעי הפגיעה בתאונה ברחוב אורים. במקביל עמותת אור ירוק מפרסמת: רשימת הרחובות המסוכנים בעיר

פורסם בתאריך: 30.4.18 12:45

ההודעה שהתקבלה אתמול (ראשון) סביבות השעה שש בערב היתה לקונית: ילד כבן שש, שנפצע בינוני עד קשה, טופל על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף חולון, לאחר שנפגע ממונית ברחוב אורים בחולון. הילד פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל מחבלות ופציעות בגפיים התחתונות ובפלג גופו העליון.

נסיבות התאונה בבדיקה. רבע שעה לאחר קבלת ההודעה, ברחוב הכל חזר לשגרה – רק הבוחן המשטרתי נותר במקום לקחת נתונים ולתחקר את הנהג ההמום. מספר שכנים עמדו עוד המומים על המדרכה וסיפרו: "זה קרה תוך שניות. האמא הביאה את שני ילדיה לסניף קופת החולים, לילד ברח הכדור והוא זינק לכביש. נהג המונית לא יכל לראות אותו ולילד לא היה סיכוי. זה היה נורא. האמא התחילה לבכות ולצרוח ובתוך דקות אמבולנסים ומשטרה כאן ברחוב שהיה שקט לפני רגע. פינו את הילד לבית החולים". הילד מאושפז בבית החולים וולפסון עם פגיעות בגפיים במצב בינוני.

אב לשני ילדים קטנים שיצא מסניף קופת החולים, אמר: "אני לא מאשים את הנהג, זה יכול לקרות לכל אחד. גם אני לא הייתי מצליח לבלום. כל אחד שישמור על הילדים שלו ויסביר להם את כללי הבטיחות. במקרה הזה, זה נגמר בנס כי הוא היה בקלות יכול להרוג את הילד".

עדת ראייה נוספת מספרת: "הלכתי עם בתי ברחוב ושמעתי חריקת בלמים. היה רגע של שקט ולאחר מכן צרחות. לא הבנו מה קרה. זה היה נורא, ילד שכוב על הרצפה, אמא צורחת. הם סיפרו שעזב לה את היד ורץ לכביש. זה מדהים איך בשנייה נהרסו חייהם של שתי משפחות, גם הילד שנפגע וגם נהג המונית. תראה, הוא בהלם, החוקר בוחן אותו בניידת. מסכן, אני מכירה אותו, הוא עובד במרכז של נאות רחל – נהג קפדן ושומר חוק שהחיים התהפכו לו ברגע. הוא נוהג לפרנסתו ובשנייה נהרסים לו החיים ואולי ייקחו לו את הרשיון ויאבד את פרנסתו".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

הרחוב המסוכן ביותר בחולון: הלוחמים

בתוך כך פרסמה עמותת אור ירוק מחקר מקיף החושף אילו רחובות בחולון מועדים לתאונות דרכים. ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עשרות בני אדם מקפחים את חייהם ברחובות האדומים בכל שנה לאחר מעורבות בתאונת דרכים. צריך להגביר את האכיפה ובעיקר את הנראות המשטרתית באותם רחובות מרובי תאונות".

 

שם הרחוב בחולוןסה"כ תאונות בין השנים 2014-2016סה"כ נפגעיםסה"כ הרוגים
הלוחמים21250
ההסתדרות20272
אילת20250
סוקולוב17200
רבינוביץ יהושע16240
אלופי צה"ל16180
שד' ירושלים13210
המעפילים11120
דיין משה10150
גאולים8120

 

בעמותת אור ירוק איתרו 325 רחובות בישראל שבהם אירעו מעל שלוש תאונות עם נפגעים בממוצע בכל שנה, במשך שלוש שנים. בכל אותם רחובות נפגעים בממוצע מעל 2,000 בני אדם בכל שנה ו-24 בני אדם נהרגים – אחד בכל שבועיים בממוצע. על פי פרסומי "אור ירוק", הרחוב המסוכן ביותר בישראל הוא דרך חברון בירושלים? על פי הנתונים, במהלך שלוש שנים (2014-2016) נפגעו 114 בני אדם בתאונות דרכים ברחוב זה, הכי הרבה מבין כל הרחובות בארץ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר