מימין' ד"ר ליאור ששון' מנהל המחלקה לניתוחי לב בוולפסון, ד"ר ענת אנגל, מנהלת ביה"ח, איש העסקים סילבן אדמס וסיימון פישר, מנכ"ל "הצל ליבו של ילד" צילום: דוברות וולפסון
מימין, ד"ר ליאור ששון מנהל המחלקה לניתוחי לב בוולפסון, ד"ר ענת אנגל מנהלת ביה"ח, איש העסקים סילבן אדמס וסיימון פישר, מנכ"ל "הצל ליבו של ילד" צילום: דוברות וולפסון

המיליונר שהביא את מירוץ הג׳ירו לישראל ביקר ב"וולפסון"

מרכז בינלאומי לניתוחי לב ילדים ב"וולפסון" ייקרא ע"ש סילבן אדמס, שעשה עלייה לישראל ותרם 70 מיליון שקל למימון המירוץ

פורסם בתאריך: 6.5.18 15:04

לפני יומיים נשמעה יריית הפתיחה של מרוץ הג'ירו שיצא לראשונה מירושלים ועורר הדים בכל הארץ. למעשה, מדובר בצעד חסר תקדים בתולדות מרוץ האופניים השני בחשיבותו אחרי הטור דה פראנס, שעד היום תמיד הוזנק מאדמת אירופה. קיום שלושת ימי הרכיבה הם אחד מרגעי השיא במרוץ הג'ירו היוקרתי מבחינה תרבותית וספורטיבית של חגיגות ה-70 למדינת ישראל אשר בו משתתפים 176 רובי אופניים מהטובים בעולם. היום ייערך המקטע השלישי והאחרון במירוץ בישראל.
יוזם הזנקת מרוץ האופניים האיטלקי מישראל הוא איש העסקים היהודי- קנדי סילבן אדמס אשר עלה לארץ לפני שנתיים ותרם 70 מיליון שקל למימון האירוע שמתקיים בשיתוף משרד התיירות. אדמס ידוע כחובב רכיבת אופניים והצהיר לפני יומיים כי תכניתו הבאה היא להזניק גם את מרוץ הטור דה פראנס היוקרתי מישראל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ביום שישי האחרון הוזנק המרוץ מן המקטע הראשון שלו בירושלים בשם "מרוץ נגד השעון" תחת הסיסמה "סמל לאחווה ושלום" ובו ניצח הרוכב ההולנדי טום דימולן. אתמול התקיים המקטע השני באורך של 167 ק"מ שיצא מחיפה והסתיים בתל אביב ובו ניצח הרוכב האיטלקי אליה ויוויאני .היום נערך המקטע השלישי והאחרון של המירוץ בשטח ישראל בין באר שבע לאילת באורך של 229 ק"מ מאתגרים. לאחר יום של מנוחה צפוי המרוץ בן 3,500 הקילומטר להימשך על אדמת אירופה 21 יום.
בשבוע שעבר, לפני הזנקת המירוץ, ביקרו אדמס וחברי משלחת הרכיבה הישראלית בבית הילדים של עמותת "הצל ליבו של ילד" בבית החולים וולפסון. אדמס והרוכבים הישראלים נפגשו עם ילדים בעלי בעיות לב מאתיופיה, טנזניה, זנזיבר, רומניה, מיאנמר ומעוד מקומות בעולם אשר מטופלים בבית החולים באמצעות פעילות העמותה. אדמס ידוע כתומך ותורם וותיק של "הצל ליבו של יל"' ומתחם הילדים החדש שנבנה על ידי העמותה בבית החולים ועתיד להיות מרכז בינלאומי לניתוחי לב ילדים ייקרא על שמו.  מנהלת מרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, הגיעה אל בית "הצל ליבו של ילד" כדי לקחת חלק בפעילות ולהודות באופן אישי לאקדמיה לרכיבה ולסלבן אדמס על התמיכה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר