חולדות

מה הבעיה שלך? והפעם: החולדות מבצבצות מבין המרצפות

"השקמה חולון" במדור הקבוע שבו אתם, תושבי חולון, מתלוננים ואנחנו מנסים לפתור ולעזור

פורסם בתאריך: 21.5.18 18:10

מי יתפוס את החולדות?

ברחוב אלי כהן מרצפות המדרכות שבורות ומלאות בורות וחורים. זה חמור שבעתיים כאשר מתוך החורים יוצאות חולדות ומסתובבות בקרבת הבתים שלנו. מדובר בעיקר באזור בניין מס' 26 ברחוב. חובה לטפל בבעיה מיידית.

תשובה: בעיית הריצוף שקיימת במקום נובעת מבעיית ביוב והפנייה לטיפול בבעיה הועברה לתאגיד "מי שיקמה" לבדיקה ולהתייחסות. ביום א' האחרון בוצעה הדברה במקום כנגד המכרסמים והעירייה תמשיך לעקוב.

מי לקח את הפחים שלנו?

אנו, דיירי רח' רופין בבתים מס' 18, 20 ו- 22 רוצים להתלונן על שלקחו לנו, משום מה, את פחי המיחזור הכתומים. שמנו לב שלקחו אותם פחים גם בבניינים השכנים. השאלה למה ומה הלאה?

תשובה: מישהו מהדיירים הוציא באופן קבוע את הפחים הכתומים לרחוב והניח אותם ליד המתקנים לאיסוף בקבוקים. למרות שאנשי התברואה החזירו את הפחים למקומם בביתן האשפה, הפחים הוצאו שוב ושוב לרחוב והיוו מטרד. לאור זאת, הוחלט להוציא את הפחים מאותם בתים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מי רוצה לחיות בזבל?

אני גר ברחוב צאלים 6. מול הבניין שלי ולאורך הרחוב יש רק מכל "צפרדע" אחד לאשפה, שמלא כבר מיום שישי וגורם מטרד לדיירי הסביבה בכל השבת. ברחובות הסמוכים – אילת, הגר"א, אורים וקדושי קהיר – אין "צפרדעים" בכלל והפחים הקטנים שלהם אינם מספיקים לאיסוף האשפה. לכן, הם שופכים את האשפה שלהם במכל בצאלים והרחוב שלנו נמלא זבל ונראה רע מאוד. אבקש טיפול בבעיה.

אשפה ברחוב צאלים

אשפה ברחוב צאלים

תשובה: אנשי התברואה מפנים את המכולה ארבע פעמים בשבוע, כולל ביום שישי. המכולה משרתת את דיירי צאלים 6-4, שלהם אין ביתני אשפה. ידוע כי בעלי עסקים מרחוב אילת-פינת צאלים אכן משתמשים במכולה ואולם שאר דיירי הרחובות שציינת לא עושים זאת. בכל אופן, מערך התברואה יגביר את  תשומת לב למכולה ולנקיון הסביבה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר