רחוב הכנסת חולון

תושבי רחוב הכנסת בחולון מתלוננים: "שכחו אותנו". צפו:

בלי פחי אשפה, בלי מדרכה, בלי ניקיון ובלי חניה אבל עם הרבה פסולת בניין – צפו כיצד נראה רחוב אחד קטן בחולון:

פורסם בתאריך: 23.5.18 14:59

רחוב הכנסת בחולון, אחד הרחובות המקבילים לרחוב ההסתדרות, נחשב לרחוב שקט ומבוקש מבחינה נדל"נית, אך לא בעת האחרונה. תושבי הרחוב מלאי טענות לעיריית חולון ולדבריהם, "במשך כשנתיים אנו מציפים את עיריית חולון בתלונות על הזנחת הרחוב, אך שום דבר לא קורה. אולי אם נחסום את הרחוב", הם מאיימים, "דברים יתחילו לזוז".

רשימת התלונות של תושבי רחוב בכנסת היא ארוכה: אין מספיק פחי זבל, הרחוב מלוכלך, פועלי הניקיון לא מגיעים לנקות, אין מדרכה ומצוקת החניה קשה – אם כי לתושבים יש עבורה פתרונות הגיוניים.

צפו ברחוב הכנסת פינת עצמון בחולון:

זהבה, תושבת ותיקה המתגוררת ברחוב: "בנייני הרכבת ברחוב ידעו אמנם ימים יפים יותר אבל זה לא מצדיק את העובדה  שפחי האשפה שמספקת העירייה לבניינים הצטמצמו בלי שום סיבה ובלי התרעה מוקדמת. פשוט נעלמו פחים ולנו אין היכן  לשפוך ולפנות את הזבל. בלית ברירה אנו משתמשים בפחים של בניינים שכנים או מניחים את שקיות האשפה בפינת הרחוב. פנינו לעירייה, אבל דבר לא קרה. אפילו מנקי הרחוב לא נכנסים לפה. אני מוכנה לשים מצלמה קבועה שתתעד ותוכיח שאף פעם לא מנקים את הרחוב".

בסמוך נבנה במקום בניין חדש אלא שבנייתו אורכת זמן רב ובלתי סביר ולדברי התושבים, "הקבלנים התחלפו, אבל פסולת הבניין – ברזלים, שקי חול וחומרי בנייה אחרים – חוסמים את המדרכה, שכלל אינה קיימת, ומסכנים את העוברים והשבים". לטענתם, "העירייה לא אוכפת את החוק בכל הנודע להשלכת פסולת בניין ושמירה על סדר וניקיון וזו עוד הוכחה שעובדי העירייה כלל לא מגיעים לרחוב. העירייה שכחה מקיומנו ולאן נעלמו מנהלי הרבעים ואיך מאפשרים למצב כזה לקרות. אם ילד ייפצע מי ייקח את האחריות?" הם שואלים בזעם.

רח' הכנסת. אין חניה לתושבים

רח' הכנסת. אין חניה לתושבים

בעיה חמורה נוספת היא מצוקת החניה ברחוב. אורכו של הרחוב כ-500 מטר, מתוכם שלוש חניות הן חניות נכים וחניה נוספת לשיטור הקהילתי, שאוסרת על תושבי הרחוב לחנות במקום מ-8:00 בבוקר עד 22:00 בלילה. לדברי התושבים, "השיטור הקהילתי כלל אינו מגיע לרחוב, ואם מגיעים, אז על אופנוע. למה אסור לנו לחנות כאן כל היום?. גרוע מכך, בקצה הרחוב נמצא בית הספר איילון, שם הוקצו שלוש חניות לטובת הורדת תלמידים בבוקר ובשעות אחר הצהריים. עם זה אין לנו בעיה אך אפשר היה להפסיק את האיסור על החניה בזמן שבית הספר אינו פעיל, ביולי-באוגוסט ובחגים. פנינו כל השכנים והצענו את הפתרון הזה לעירייה, ותשובה לא קיבלנו. העירייה אטומה. אנחנו מקבלים פה דו"חות בכמות לא נורמלית ובלתי הגיונית. אוי שהעירייה תסדיר חניון ציבורי לתושבי הסביבה או שתדאג להסדרי חניה נאותים אחרים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "יש מתקנים לאיסוף אשפה למיחזור בכנסת פינת עצמון ומכל טמון קרקע לאשפה ביתית בכנסת פינת בית שערים. הבניין המוזכר בכתבה נמצא בשלבי בנייה סופיים וטרם הוגשה בקשה לעירייה לקבלת טופס 4. הפיקוח העירוני יפעל מול הקבלן בכל הנוגע לפסולת או לציוד שהונחו על ידו על שטח המדרכה".

עוד ציינו בעירייה כי "החניה לרכב השיטור הקהילתי הוסדרה ברחוב על פי בקשת המשטרה ומשמשת אותו בשעות הפעילות של השיטור. בשעות הלילה היא מותרת לכל כלי הרכב. החניה להעלאה ולהורדה של תלמידים בפינת הכנסת ועצמון מוגדרת על פי הימים והשעות בתיאום עם בית הספר. גם בתקופות שבהן יש חופשה מלימודים מתקיימות במקום פעילויות אחרות שאליהן מגיעות הסעות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר