תעלומה בחולון

תעלומה בחולון: הצעיר שתמך במשפחתו נמצא מת בחדרו

חבריו ליחידה הצבאית של הצעיר מחולון מתקשים לעכל את דבר מותו של הלוחם המצטיין ומבקשים מהציבור לעזור לבני המשפחה מוכת ההלם והכאב

פורסם בתאריך: 24.5.18 16:57

זה סיפור שעולה על כל דמיון. ביום שישי האחרון בסביבות השעה חמש אחרי הצהריים, אסף תושב חולון, בן 26, את בני משפחתו, נשק לכל אחת ואחד מהם, אמר "אני אוהב אתכם", ניגש לחדרו ולאחר מכן נמצא בו מת.

הצעיר היה בן 11 כשעלה ארצה לבדו מפרו והשתכן אצל דודו ודודתו בבאר שבע. אצל קרובי המשפחה הוא נקלט די מהר והמשיך להתגורר עימם עד שהתגייס לצה"ל – חלום שרצה להגשים מאז ילדותו, להגיע לישראל ולשרת ביחידה מובחרת, וכך היה. הוא התקבל ליחידה מובחרת והיה לחיל מצטיין. לקראת סוף השירות הצבאי עבר להתגורר בחולון, ולשם גם הגיעו גם הוריו ואחיו שעלו לישראל.

הוא דאג לבני משפחתו ועבד כדי לפרנס את הוריו ואחיו שאינם דוברים את השפה העברית. בין השאר עבד בעבודות ביטחון, כאשר בחצי השנה האחרונה הוא אבטח את הבית של אחד משרי הממשלה. אמו עבדה עד לאחרונה כקופאית ונאלצה לעזוב את עבודתה כדי לטפל באחד מילדיה הצעירים. אביו עובד כנהג ומרוויח משכורת מינימום.

כאשר נודע לחבריו מהיחידה המובחרת על דבר מותו, הם נרתמו לעזרת המשפחה, דאגו לסידורי הלוויה והשבעה ולאוכל עבורם. מרגע היוודע האסון הם לא עוזבים את בני משפחתו לרגע ונמצאים שם במשמרות כל שעות היממה.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

חבריו מתקשים להבין מה אירע לצעיר האחראי עם שמחת החיים שהכירו. הם טוענים כי ככל הנראה עבר שטיפת מוח בסדנת העצמה אישית שהשפיעה על מצבו הנפשי. "מאז הסדנה", הם אומרים, "הוא לא התנהג כרגיל, הוא גם לא דיבר רגיל והלבוש שלו היה מרושל. היו סימנים שמשהו עובר עליו. הוא כתב במחברות דברים מוזרים והבן אדם השמח שהכרנו השתנה לפתע מאוד".

לדבריהם, השוטרים שביקרו במקום האירוע העלו את ההשערה כי ייתכן שבגלל המצב הכלכלי הקשה של המשפחה החליט לשים קץ לחייו, "אבל אנחנו", אומרים חבריו הקרובים, "יודעים שהוא חי עם המצב הזה בשלום בשש השנים האחרונות. זה לא עניין חדש הקושי הכלכלי. הוא היה אחראי ודאג למשפחתו".

סימני השאלה הולכים וגוברים, בארגזי החפצים שלו נמצאו מחברות עם דברים שכתב ומעלים גם הם תהיות סביב מותו בטרם עת. "אנו מקווים שהמשטרה תגלה ותפתור את התעלומה", אומרים חבריו. "כרגע כל החברים ליחידה עסוקים ברווחת המשפחה ובפתרון הבעיות שלה. אנחנו דאגנו לנקות את החדר מכתמי הדם. אנו נדאג להנצחה שלו שתישאר לעד ובינתיים אנו מבקשים למצוא להוריו דירה חלופית. הטראומה שעברו היא גדולה והם אינם מסוגלים לחזור אל הדירה. גם השבעה נעשית במקום חלופי וכבר שבוע הבא נצטרך לדאוג למקום מגורים חלופי עבורם".

כמו כן מבקשים חבריו סיוע גם במציאת עבודה לאביו של הצעיר. המעוניינים לסייע יכולים ליצור קשר בטלפונים: (פיני) 0546789850 (בועז) 0526610716

ממשטרת ישראל נמסר שהמקרה עדיין בחקירה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר