אלינועם בלנקה ז"ל. סוף טראגי
אלינועם בלנקה ז"ל. סוף טראגי

אמו של הנעדר מחולון: "רק שיחזור הביתה חי"

"הוא לא יוצא מהבית ולא מטייל. אין לו חברים ואין לו לאן ללכת", מספרת בדאגה גדולה אמו של אלינועם בלנקה מחולון, שנעדר מאז יום שישי

פורסם בתאריך: 27.5.18 11:54

איבון בלנקה מחולון, אמו של אלינועם בלנקה, אשר מוגדר על ידי המשטרה כנעדר מיום שישי האחרון, חרדה לשלום בנה ופונה אל הציבור ומבקשת: "רק שיחזור הביתה חי".

בלנקה, בן 29, כבד שמיעה וחולה אפילפסיה הלוקה בנפשו, נראה לאחרונה בשעה 12:00 ביום שישי האחרון כאשר עלה על אוטובוס לכיוון ראשון לציון ברחוב אילת, זאת לאחר שיצא נסער מביתו ומאז נעלמו עקבותיו.

"אח שלו ראה אותו יוצא מן הבית ועולה על אוטובוס", מספרת בלנקה ומוסיפה: "הוא היה עצבני – לפני שהוא יצא היינו בשיחה איתו". בלנקה לבש חולצה כחולה קצרה, מכנסיים שחורים ארוכים ונעל סנדלים שחורים.

"הוא מטופל אצל פסיכיאטר ומקבל תרופות", מספרת אמו ומסבירה כי בשל כך חשוב למצוא אותו מהר ככל האפשר. לה ולשאר בני המשפחה אין כל מושג לאן יכול היה להיעלם והם מסבירים כי אין מקום מסוים שמזוהה איתו.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לדברי האם, בנה אף פעם לא נהג לצאת ולטייל מחוץ לבית במשך זמן ממושך ומדובר בפעם הראשונה שהוא נעדר. "הוא לא יוצא מהבית ולא מטייל. אין לו חברים ואין לו לאן ללכת".

על פי דברי גיסתו של בלנקה בפוסט שפרסמה בפייסבוק הקורא לעזרה, הוא נצפה באזור רחב ביאליק וקיימת גם סבירות גבוהה כי הוא מסתובב בבת ים או בתחנה המרכזית בתל אביב.

במשטרה פונים אל עזרת הציבור במציאת אלינועם בלנקה ומדגישים כי יש חשש כבד לחייו של הנעדר. גובהו של בנלקה הוא 1.70, הוא בעל מבנה גוף מלא, שיערו מגולח והוא מרכיב משקפי ראייה. כל היודע פרטים עליו שיכולים לעזור במציאתו, מוזמן ליצור קשר עם המשפחה  במספרי הטלפון 0556829120, 0556829121 וכמו כן לפנות אל מוקד 100 של המשטרה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר