עמוס ירושלמי, חבר המועצה. "שמח על הבחירה"
עמוס ירושלמי, חבר המועצה. "שמח על הבחירה"

חבר המועצה עמוס ירושלמי שוקל להתמודד לראשות העיר

ירושלמי, חבר המועצה זה 15 שנה: "אני לא מעוניין במשכורת ומצידי להקים קרן למען הרווחה בעיר, שהמשכורת תלך לשם"

פורסם בתאריך: 28.5.18 09:53

חבר מועצת עיריית חולון עמוס ירושלמי, העומד בראש סיעת צדק חברתי, שוקל להתמודד בבחירות לתפקיד ראש העיר. ירושלמי, חבר המועצה זה 15 שנה, מסר על כוונתו זו בסוף השבוע האחרון.

"עם כל הכבוד לכל חברי המועצה, שרבים מהם רק מדברים", מסר ל"השקמה-חולון", "אני בין היחידים שעושים. אני אמנם לא צעיר, אבל יש לי נסיון חיים ולכן אני שוקל לרוץ לראשות העיר. אני לא מעוניין במשכורת ומצידי להקים קרן למען הרווחה בעיר, שהמשכורת תלך לשם. לי אין כלום נגד ראש העיר מוטי ששון, אני בן גילו והוא כבר עשה רבות למען העיר".

לדברי ירושלמי, "יש בחולון בעיר הרבה מקרי רווחה וילדים במצוקה שלאיש לא אכפת מהם. הרגש הפנימי אומר לי, 'עמוס, תתמודד, אתה יכול לעשות מהפך'. כעת זה הזמן ואני מעוניין לייצב את העיר גם אם זה לקדנציה אחת, העיקר שיהיה טוב בעיר ונגרום לשינוי. אני מעוניין לשנות סדרי עדיפויות בעיר. לדוגמה, החינוך – אם ילד בכיתה א' לא ישקיעו בו – לאן הוא יגיע שיהיה גדול? למשל, ההזנחה בג'סי כהן – אם היו משקיעים שם יותר תקציבים, הכל היה נראה אחרת. לא משקיעים ברווחה. ברגע שנשקיע בחינוך יהיו פחות מקרי רווחה. הקשישים בעיר והרווחה הם בתחתית רשימת סדרי העדיפות בעיר וזה מאוד מצער.ציך גם לטפל באמהות חד הוריות ובחינוך המיוחד שנעשה לו עוול בעיר. לא נותנים לנושא החינוך המיוחד את תשומת הלב הראויה".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

ירושלמי מציין כי המועמד המועדף עליו לראשות העירייה הוא חבר המועצה עזרא סיטון. "הלוואי ויתמודד", אומר ירושלמי. "בגלל בעיות פנימיות בליכוד הוא עדיין לא החליט, אבל אם עזרא יחליט לרוץ, אני אחבור אליו. אין מועמד ראוי ממנו".

לסיכום אומר ירושלמי: "הלוואי ואהיה בריא, אני לא מחפש להיות עשיר, אני רוצה לתת את כולי לטובת העיר ואנשיה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר