מה הבעיה שלך

מה הבעיה שלך? והפעם: טסים ולא מאטים בכביש ללא פסים

וזה מה שקרה השבוע במדור שמקשיב לכם, תושבי חולון, ונותן לכם הזדמנות להתלונן ולבקש מאיתנו לעזור לכם עם כל בעיה

פורסם בתאריך: 1.6.18 09:50

פסים ותמרורים

ברחוב קריית שמונה, במיוחד בקטע שבין יריחו לקק"ל, אין פסי האטה, דבר הגורם לכך שמכוניות נוסעות במהירות מופרזת. התושבים סובלים גם מרעש המכוניות. בבקשה הציבו תמרורים מתאימים ופסי האטה.
תשובה: משרד התחבורה קובע קריטריונים ברורים להצדקת התקנת פסי האטה ברחובות הערים. אי עמידה באחד מהקריטריונים מצביע על אי התאמה להתקנת פסי האטה. רחוב קריית שמונה נבדק מספר פעמים ולא נמצא הצדק להתקנת פסי האטה.

הר הזבל

ברחוב סוקולוב 27 נוצרה פינת אשפה. זה החל כשמישהו זרק במקום אשפה, וכל מי שעובר או גר בסמוך, מוסיף אשפה משלו. למרות פניות למוקד, לא נעשה דבר ובמקום יש חולדות ויתושים. נדרשת אכיפה נגד העבריינים וניקיון מיידי ויסודי של האזור.

תשובה: אנשי התברואה מנקים את הרחוב כל יום ובנוסף, עוברת סיירת תברואה שאוספת פסולת. לא ניתן להעמיד עובד ניקיון קבוע במקום. הפיקוח העירוני יתגבר את הסיורים ויאכוף כנגד מי שייתפס משליך פסולת.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

לשמור על חניית הנכים

ברחוב ההסתדרות 106/108 יש מרכז מסחרי שכולל סניף בנק שנסגר לאחרונה. מול הבנק יש חניה אחת לנכים שהיתה בתוקף בשעות העבודה של הבנק. אני  מבקש לשמור על מקום החניה ולחדש את הצביעה על הכביש. בנוסף, על השלט לשנות את שעות תוקף החניה לשעות העבודה של החנויות – כולל יום שישי.

תשובה: הקבלן הונחה לחדש את סימון החניה. חניית הנכים הכללית במקום תישמר והתאמת השעות תיבדק לפי הנדרש בשטח.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר