דגל הגאווה הונף מעל בניין עיריית חולון
דגל הגאווה מעל בניין עיריית חולון

חולון מרימה: לראשונה דגל הגאווה בבניין העירייה

חודש הגאווה יצוין בחולון בשורה של אירועים בשיתוף מינהל החינוך, בהם מפגש עם מלך חיי הלילה ועם הקצין הטרנסג'נדר הראשון בצה"ל

פורסם בתאריך: 6.6.17 09:09

יש גאווה מקומית: עיריית חולון בחרה השנה להניף על מוסדות ציבור בעיר את דגל הגאווה, במסגרת אירועי חודש הגאווה שיצויונו בכל רחבי הארץ. בחולון לא מסתפקים רק בגדל הקהילה הלט"בית, והעירייה תערוך במתחם לה פארק מפגשים לבני הנוער ולקהל הרחב בסוגיות שאיתם מתמודדת הקהילה. המפגשים ייערכו בשיתוף עם מינהל החינוך העירוני.

במסגרת האירועים יתקיים ביום רביעי במסעדת גורדוס, תחת הכותרת "גאווה בפארק", מפגש עם קיי לונג – דראג קווין ומעצבת אופנה ואחת הדמויות הבולטות בקהילה הגאה. קיי לונג המתנשאת לגובה של 2 מטר, נבחרה בשנת 2011 ל"מלכת הדראג של ישראל" במסגרת תחרות שיזמה חברת המשקה XL. כשלוש שנים אחר כך השתתפה קיי לונג בתפקיד "אימפריה" במחזמר "דבר מצחיק קרה" של תיאטרון הקאמרי, וכשנה לאחר מכן נבחרה על ידי מגזין "את" לאחת מ-100 המשפיעים בעולם האופנה הישראלי. כמו כן, לפני כשנה היא נבחרה לייצג את ישראל מטעם משרד החוץ כשגריריה בינלאומית בבירות העולם במטרה לעידוד תיירות לישראל, ואף כיכבה בקמפיין משרד התיירות.

עוד ביום רביעי: במתחם הטוטו חולון תיערך הקרנת הסרט "הנערה הדנית", המבוסס על סיפור אמיתי שהתרחש בשנות ה-20, ועוקב אחר התמודדותם של בני זוג, לאחר הבעל מבין שהיה כלוא בגוף של גבר.

בנוסף, ייערך בחולון מפגש עם סגן שחר, הקצין הטרנסג'נדר הראשון בצה"ל. המפגש ייערך בבר "סעידה בפארק". שחר שגדל בקיבוץ, החל את תהליך השינוי כבר כשהיה בן 16. כעבור שנה וחצי מיום גיוסו עמד על מגרש המסדרים של בה"ד 1 וסיים את הקורס שהתחיל כצוערת – סיים כקצין. היום שחר משרת במטה הכללי ובמקביל מעניק ייעוץ ליועצת הרמטכ"ל לעיניי מגדר בנוגע לשילוב טרנסג'נדרים בצבא, שותף לכתיבת הנהלים בנושא ויישומם, ומלווה נערים ונערות טרנסים לפני ותוך כדי השירות. בנוסף, הוא מרצה בנושא בארץ ובחו"ל.

ביום חמישי יימשכו האירועים עם ערב שירה בדיבור (ספוקן וורד) בנושא מגדר ומיניות שייערך במסעדת "גורדוס", ומפגש עם מלך חיי הלילה, מפיק המסיבות ואחד האנשים היותר בולטים בקהילה הגאה שמעון שירזי. המפגש עם שירזי ייערך בבר "סעידה בפארק".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר