סניף דואר בחולון. צילום: פיקיוויקי
סניף דואר בחולון. צילום: פיקיוויקי

תושבים זועמים: שתי שכונות בחולון ואפס סניפי דואר

שני סניפי הדואר הקטנים, שפעלו בתל גיבורים ובג'סי כהן וגם כך לא עמדו בעומס, נסגרו. התושבים נאלצים להרחיק למרכז העיר לקבל שירותי דואר בסיסיים

פורסם בתאריך: 11.6.18 10:18

תושבי תל גיבורים וג'סי כהן סובלים זה כבר מספר חודשים מהעובדה שאין סניפי דואר בשכונות. בג'סי כהן נסגר סניף הדואר בחודש פברואר האחרון, וחודש לאחר מכן נסגר הסניף בתל גיבורים. מה עושים התושבים הזקוקים לשירותי הדואר? מכתתים רגליהם לסניפי דואר אחרים הפועלים בחולון ומבזבזים זמן יקר. אלה שנוסעים אל הסניפים האחרים נתקלים במצוקת חניה, והרי לכם מצוקה על מצוקה ובעיקר בזבוז זמן ואוזלת יד של רשות הדואר.

עד תחילת 2018  פעל בשכונת תל גיבורים סניף קטן, בשטח של כ-30 מ"ר ברחוב מבצע סיני. הוא נסגר ונפתח פעמיים בשנה האחרונה בשל חוסר כדאיות כלכלית של הזכיינים. כך גם ב'גסי כהן, שבה פעל סניף קטן אף יותר (20 מ"ר) ברחוב התנאים 3.

"סגירת סניפי הדואר היא מתכון לסיוט עבורנו", אומרים התושבים ומספרים כיצד הם מופנים לקבל ולשלוח את דברי הדואר שלהם במרכז העיר. "במקום שברשות הדואר יפנימו שאנו צריכים סניף מקומי גדול ומשופץ כי מאות אנשים קונים דברים באינטרנט, כל שנה סוגרים את הדואר מחדש, זה אחד הדברים ההכרחיים ביותר לתושבים וגם בית דואר קטן ומסכן לא מספיק. אנשים עומדים בחוץ בשיירה זמן רב כדי להגיע לדלפק ולקבל שירות. ההתנהלות הזאת נמאסה עלינו" אומרים תושבי השכונות.

כידוע, שירותי דואר ישראל הופרטו ופעמים רבות, התושבים נתונים לחסדיהם של בעלי עסקים שמתפקדים כסוכנויות דואר קטנות, בעיקר למסירת דברי דואר וחבילות. בג'סי כהן, טוענים התושבים, החנויות המתפקדות כסוכנויות נפתחות ונסגרות בזו אחרי זו, השירות מופסק לפתע והדבר מקשה מאוד על התושבים ובעיקר על המבוגרים שביניהם.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

מדואר ישראל נמסר בתגובה: "חולון היא אחת הערים המובילות בהזמנת חבילות מחו"ל, ובהתאם מקבלת מגוון שירותי דואר הניתנים באמצעות פרישה רחבה של 23 יחידות למסירת דואר, חלקן פועל ברציפות שלוש פעמים בשבוע מהשעה 8:00 עד השעה  20:00. מדובר בפרישה שאין לה אח ורע בחברות שירות מקבילות בחולון. מרבית יחידות מסירת הדואר והחבילות בעיר פתוחות עד שעות הערב, מהלך שהגביר את שביעות רצון הלקוחות וצמצם את זמני ההמתנה של תושבי העיר.

"לצערנו", מסרו בדואר ישראל, "סוכנויות הדואר בג'סי כהן ובתל גיבורים נסגרו ביוזמת סוכני הדואר אשר הפעילו אותן. פרסמנו שני מכרזים במטרה לאתר סוכני דואר חדשים אשר לא נשאו פרי. בשבוע שעבר פרסמנו מכרז ואנו מקווים כי יאותר סוכן דואר להפעלת סוכנות הדואר בג'סי כהן ושנוכל להפעילה מחדש בעוד מספר שבועות. במקביל, אנו ממשיכים במאמצינו לאתר סוכן דואר חדש לתל גיבורים".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר