האמהות ביקשו תשובות מראש העי
האמהות ביקשו תשובות מראש העיר

האמהות מבית הספר מגינים הגיעו עד לישיבת מועצת העיר. צפו:

בישיבת מועצת העירייה הוסדר מעמדה של עמותת עליון כעמותה עירונית, לא לפני שהופרעה על ידי המפגינים מבית הספר "מגינים"

פורסם בתאריך: 11.6.18 12:06

הסדרת מעמדה של עמותת עליון כעמותה עירונית היה הנושא שנדון אתמול בישיבת מועצת עיריית חולון שהתקיימה אמש (ראשון). מחוץ לחדר הישיבות נערכה מול בניין העירייה הפגנה של ילדי והורי בית הספר "מגינים", שהגיעו למחות על מצוקת הכיתות בבית הספר ואף הפריעו לישיבה אך הוצאו ממנה.

כמה מהאמהות הפריעו למהלך ישיבת העירייה כאשר ניסו לבקש תשובות מראש העירייה מוטי ששון בנושא מצוקת הכיתות בבית הספר בשכונת תל גיבורים, אך הוצאו מהישיבה לאחר דין ודברים עם עוזר ראש העיר יוסי זיידה. צפו:

הישיבה החלה בבקשתו של ראש עיריית חולון, מוטי ששון, להקנות לעמותת עליון מעמד של עמותה עירונית. זאת, לאחר שנסמך על חוות הדעת של יצחק וידבסקי, גזבר העירייה שציין כי הוא רואה תועלת בהסבת העמותה לעמותה עירונית וכן בהצטרף לעמדתו של יוסי סילמן, מנכ"ל העירייה.

עמותת עליון פועלת למען רווחת ילדים, נערים ונערות בחולון, למימוש הפוטנציאל האישי שלהם תוך גילוי מעורבות בקהילה ובחברה. העמותה מפעילה מסגרות ותכניות טיפול לילדים ונוער בסיכון והיא זרוע ביצועית של העירייה בתחום ילדים בסיכון. לדוגמה, הפעלת מרכזים ומועדוניות לילדים והורים בסיכון במטרה לשפר הקשר בין ההורה והילד ומניעת שוטטות של הילדים וצמצום הפערים הלימודיים. העמותה מתמקדת במשפחות המטופלות במינהל הרווחה. תקציבה לשנה זו הוא כ-7.5 מיליון שקל וההכנסות מקורות המימון שלה נשענים על משרד הרווחה ומשרד החינוך.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

העמותה מפעילה בעיקר תכניות טיפול של משרד הרווחה המתוקצבות בהתאם, ומאחר שהתקציבים שלה נשענים בעיקרם על תקציבי חוץ, היא תלויה בהם ומשתדלת להפעיל את כל התכניות מבלי לפגוע באוכלוסיה הזקוקה לכך. הסדרתה כעמותה עירונית נובעת למעשה מדרישת משרד הפנים. היועצת המשפטית של עיריית חולון יונת דיין ציינה כי הסדרת העמותה כעמותה עירונית טומנת בחובה יתרונות גדולים ותהווה התקדמות מבורכת ובעלת ערך מוסף לתושבי חולון. ההחלטה על ההסדרה עברה ברוב של תומכים ללא  מתנגדים.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר