עבודות מי שיקמה

35 מיליון שקל הושקעו בשדרוג תשתיות הביוב בחולון. צפו:

השלב האחרון של פרויקט הנחת קו מאסף ראשי חדש בעיר יצא לדרך. איפה מתבצעות העבודות וכיצד? צפו:

פורסם בתאריך: 11.6.18 15:23

בימים אלה מבצע תאגיד מי שיקמה את שלב ג' והאחרון של הנחת קו ביוב מאסף ראשי נוסף בחולון. הקו יימתח לאורך כ-2.5 ק"מ ויגיע לעומק של עד עשרה מטרים. עלות הפרויקט: כ-35 מיליון שקל. הקו החדש מתחיל מרחוב פיכמן ועד רחוב משה דיין ובסופו הוא מתחבר לתחנת השאיבה של איגוד ערים דן, הנמצאת בקצה הדרום מערבי של העיר.

צפו בעבודות:

 

כדי למנוע ככל שניתן הפרעה לתנועה ולחיים השוטפים, העבודה מתבצעת בשיטה חדשנית של דחיקת צינור. לצורך כך, הפרויקט חולק למקטעים כשבין מקטע למקטע נחפרו מספר פירים ובתחתית הונחה מכונת דחיקה הדוחקת את הצינורות המורדים לאורך תוואי הקו החדש.

בשל מורכבות הפרויקט והצורך בתיאומים רבים, עבודת הנחת הקו מבוצעת בשלבים. השלב הראשון בוצע בקטע שבין הרחובות ההסתדרות ופיכמן, השלב השני בוצע מתחנת השאיבה (הנקודה הסופית) ועד לפינת משה דיין/ דן שומרון, וכעת מבוצע השלב השלישי של הפרויקט שבו דוחקים את הצינור לאורך רחוב משה דיין ועד רחוב בר לב. לאחר מכן, יידחק הקו לאורך רחוב בר לב ועד גולדה ולבסוף מגולדה ועד פיכמן, שם יתחבר לקו שכבר הונח.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

אריק מולה, מנכ"ל "מי שיקמה", ציין: "התאגיד מכין תכנית אב לתקופה של כ-30 שנה קדימה. התכנית מביאה בחשבון את הפיתוח של העיר הן בבנייה חדשה והן בשיפורים במסגרת התמ"א למיניהן. הפרויקט הזה חלק מהחשיבה העתידית להתאים את הצנרת העירונית להתפתחות העירונית ולתכניות הפיתוח. קו זה יתגבר את הקו העובר היום במרכז העיר ויאסוף את הביוב מהשכונות החדשות העתידות לקום ב-ח-500".

מולה מבקש להדגיש כי "כל עוד התושבים ישליכו מגבונים, נעליים, סמרטוטים, בקבוקים וחומרי בנייה לביוב, יהיו סתימות ופריצות ביוב ולא משנה כמה נרחיב ואו נוסיף קווים. הדבר משול לגוף בריא אשר באופן קבוע מוזן בשומנים ובדברים לא בריאים – גם הוא בסופו של דבר ייסתם ויהיה חולה".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר