ריחות רעים

מה הבעיה שלך? והשבוע: מאיפה מגיע הריח הרע?

מהו מקור הריחות הקשים שמהם סובלים תושבי "מגדלים בשדרה" ואיך נראה הכביש בקרן היסוד וסביבתה אחרי השיפוצים. המדור שמקשיב לתושבי חולון

פורסם בתאריך: 15.6.18 09:39

ריחות לא נעימים בשדרה

ברחוב צבי תדמור בשכונת "מגדלים בשדרה" סובלים הדיירים מריחות רעים וחריפים של כימיקלים בשעות הלילה המאוחרות. פניות לעירייה לא הועילו עד כה. אולי התערבות של ראש העיר תועיל?

תשובה: ראשית, לא רשומה כל פנייה לעירייה בנושא זה. בכל אופן, אין בסביבת רחוב צבי תדמור אזורים המאופיינים בפליטת ריחות חריפים, שכן מדובר באזור מגורים טיפוסי. גם קו הביוב במקום הוא חדש, הביוב זורם בצורה טובה, אין פריצות ביוב ועקב כך גם אין בעיות ריח. יחד עם זאת, ניתן לפנות ליחידה העירונית לאיכות הסביבה ולספק יותר פרטים על מיקום מדויק, אפיון הריח, עונת השנה וכו' על מנת להעמיק את הבדיקה.

אחרי השיפוצים, כביש עם טלאים

לאחר כשנה של עבודות, שגרמו סבל ומצוקה לדיירי רחוב קרן היסוד והסביבה, הכביש מלא טלאים, בורות שלא כוסו ומהמורות מסוכנות. האם לא נעשה פיקוח על העבודה?

תשובה: מאחר שהעבודות במקום טרם הושלמו, בוצעה בכביש רק סלילת אספלט תחתונה והסלילה הסופית תבוצע עם סיום כל הפרויקט. בעקבות הפנייה, יעבור הקבלן המבצע לאורך המקטע ויתקן את כל מה שמסוכן ומצריך תיקון. אני מודה על הערנות ועל הסבלנות ובטוח שעם סיום העבודות, התושבים יהיו מרוצים מהרחוב החדש שיתקבל.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

דואר ללא כל זוהר

אחרי שנאלצנו להתרגל  להיעדר סניפי בנק בתל גיבורים, גם סניף הדואר נסגר. למרות שמדובר במשרד באחריות ממשלתית, חובתו של ראש העיר לדאוג לתושביו ואני מצפה ממנו להתערב בנושא.

תשובה: רשות הדואר הינה רשות ממשלתית מופרטת והסניפים מופעלים על ידי זכיינים. משכך, העירייה אינה יכולה להורות על פתיחת סניף דואר במקום כזה או אחר. יחד עם זאת, בעקבות פנייתך, אוציא בקשה לפיקוח על הדואר במשרד התקשורת בעניין זה.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר