חדיף והילדים ברוסיה
חדיף והילדים ברוסיה

תושב חולון על רגעי האימה במונדיאל: "הרחקתי את הילדים"

תושב חולון מספר כיצד הותקף כשילדיו לצידו על ידי אוהדי תוניסיה במשחקי המונדיאל ברוסיה כיוון שהתעטף בדגל ישראל

פורסם בתאריך: 24.6.18 14:00

רן חדיף, תושב חולון, וחברו החליטו להפתיע את ילדיהם בטיול בר מצווה ולקחת אותם למשחקי המונדיאל ברוסיה. מה שהתחיל בהתרגשות גדולה הסתיים בעוגמת נפש ובתקרית על רקע לאומני.

חדיף, בשיחה מיוחדת עם "השקמה-חולון", מתאר את האירוע שכנראה לא ישכח כל ימיו: "אני וחבר החלטנו לעשות הפתעה לילדים ולקחת אותם למונדיאל. בני ליאם התרגש ואמר שזו מתנת בר המצווה הכי טובה שיכול היה לקבל".

שמחים ונרגשים הגיעו אתמול (שבת) לאיצטדיון לצפות במשחק בלגיה-תוניסיה, אך לא תיארו לעצמם שחוויית הספורט שכה ציפו לה תסתיים בתקרית על רקע לאומני.

"ראינו את המשחק של בלגיה-תוניסיה שהסתיים בניצחון הבלגים", מספר חדיף. "היתה שמחה גדולה, ישבנו ליד אוהדים תוניסאים וצחקנו כל המשחק . למרות שהם הפסידו, לא היו עצבים. כל המשחק החזקנו את  דגל ישראל ואני אף התעטפתי איתו ואחד לא הפריע או העיר הערות.

"אבל, כשהתכוונו לצאת מהאצטדיון, חבר שלי הלך להביא את התיקים מהלוקר כיוון שאסור להיכנס עם תיקים פנימה. אני הייתי עם הילדים מחוץ למגרש ואז, פתאום, מאמצע שום מקום, קפצו עלי כמה חבר'ה מתוניסיה שהתחילו להתלהם ולצעוק 'פלסטין, 'פלסטין!'.



"הבנתי מיד שאלה חבר'ה שמחפשים לעשות פרובוקציה. הילדים ישבו לידי, אז הסתובבתי וזזתי משם כדי להרחיק אותם מהילדים כי לא רציתי שהם ייפגעו וגם לא רציתי להוריד מעלי את הדגל. הם רדפו אחרי, נוצרה התקהלות. אחד מהם ניסה להתעסק איתי עם ידיים, דחפתי והעפתי אותו. אז קפצו עלי כבר כמה בחורים. ניסינו לקרוא למשטרה, היא לא התייחסה, פשוט התעלמה.

"למזלנו, אנשים שישבו לידינו ניגשו והפרידו בינינו. הם אפילו התנצלו ואמרו שאלה שתקפו אותי לא מייצגים אותם או את העם התוניסאי ואין לנו מה לחשוש. התוקפים אכן התפזרו אבל עדיין נותרנו בתחושות קשות".

יחד עם זאת חשוב לחדיף להדגיש: "אנחנו אוהבים כדורגל כמו כל אחד אחר שהגיע לצפות במשחקי המונדיאל ולא נוותר על שום דבר שאנחנו אוהבים ולא נתבייש במי ובמה שאנחנו. נותרו לנו עוד שני משחקים ואנו מתכוונים לראות אותם וליהנות מהם, עם דגל ישראל! אנחנו לא נתבייש בדגל שלנו. בסך הכל באנו ליהנות ממשחק כדורגל והותקפנו בגלל שהיינו עטופים בדגל ישראל".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר