ימית 2000. לשעבר בריכת השלום צילום: טל קישרנבאום
ימית 2000. צילום: טל קישרנבאום

חשד לתקיפה וביצוע מעשה מגונה בפארק המים

הצעירים השיכורים התפרעו ותקפו מאבטח. אחד מהם נעצר גם בחשד למעשה מגונה בקטינה. הנהלת הפארק: "צוות האבטחה פעל במהירות ובמקצועיות"

פורסם בתאריך: 24.6.18 15:13

אתמול (שבת) התקבלה קריאה במשטרת מרחב איילון על תקיפת מאבטח וביצוע מעשה מגונה בקטינה בת 17 ב"ימית 2000". חשוד אחד נעצר.

תחילתו של האירוע התרחש מוקדם יותר כאשר שני גברים צעירים נכנסו אל מתחם ברכות הג'קוזי כשהם שיכורים והחלו להתפרע ולהציק לשאר המתרחצים ששהו במקום. בעקבות כך מיד הוזעק למקום צוות המאבטחים של הפארק שהוציא בכוח את שני הצעירים המתפרעים מן המתחם.

בתגובה לכך החלו שני הבחורים להתעמת עם המאבטחים ולהכות באלימות אחד מהם. תוך כדי ניהול האירוע ניגשה אל המאבטחים אישה אשר התלוננה בפניהם כי מוקדם יותר שני הגברים הצעירים תקפו, הטרידו וביצעו מעשים מגונים בשתי בנותיה הקטינות בזמן ששהו בתוך הבריכה. 



הנהלת ימית 2000 מיד הזעיקה את שוטרי מרחב איילון אל הזירה והוגשו תלונות על תקיפת המאבטח ועל הטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה בקטינה.

אחד הבחורים, צעיר בן 19, נעצר על ידי אנשי משטרת מרחב איילון בחשד שביצע מעשה מגונה בקטינה בת 17 ובתקיפת המאבטח. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד מחר.

ממנכ"ל החברה לבידור ובילוי של חולון, שמשון חן, נמסר כי "צוות המאבטחים הגיע במהירות לאחר ששני הגברים השתויים התפרעו. בנוסף, אישה התלוננה כי הם הטרידו את בנותיה ומיד הוזעקו שוטרים למקום והוגשו שתי תלונות. צוות האבטחה פעל במהירות ובמקצועיות".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר