טקס החלפת הנשיאים במעמד ראש העיר מוטי ששון
טקס החלפת הנשיאים ב"רוטרי", במעמד ראש העיר מוטי ששון

משה יצחקי הוא נשיאה החדש של רוטרי חולון

בטקס חילופי הנשיאים החגיגי נפרדו המתנדבים מהנשיא היוצא משה הורן

פורסם בתאריך: 25.6.18 13:21

משה יצחקי מונה לתפקיד נשיא רוטרי חולון. את המינוי החדש חגגו בארגון רוטרי מתנדבי המועדון החולוני המקדישים מזמנם, ממרצם וגם מכספם לקהילה בכל ימות השנה. בטקס חילופי הנשיאים ברוטרי שהתקיים השבוע במכון הטכנולוגי, נכח ראש העיר מוטי ששון שמתנדבי רוטרי אומרים עליו שהוא "ידיד אמת של המועדון" והוא אומר עליהם: "אני מרגיש אצלכם כמו בבית".

באירוע, שהתקיים במכון הטכנולוגי בעיר, נכחו מכובדים רבים וביניהם ראשי רוטרי ישראל, נשיאי המועדון לשעבר, חברי המועדון ובני משפחותיהם. הנשיא היוצא משה הורן כיהן בתפקיד שנתיים ומסר את השרביט למחליפו, משה יצחקי.

במהלך האירוע הוענק לנשיא המכון הטכנולוגי פרופ' אדוארד יעקובוב אות "פול האריס" של רוטרי, האות הגבוה ביותר שמעניק המועדון. את האות העניק לו נשיא רוטרי בעבר שאול הרשטט, שאמר: "יש לי זכות להעניק בשמי ושם חברי המועדון אות מיוחד לאדם מיוחד שאין ראוי ממנו בחולון, פרופ' אדוארד יעקובוב. אני מאחל לך שנים רבות של עשייה עם בריאות טובה". פרופ' יעקובוב הנרגש הודה על המחווה, ציין כי הוא מתרגש מאוד ומנה את פעילות המכון בהכשרת מהנדסי העתיד ובעיקר בתרומה לקהילה. "אני כאן איתכם ולצידכם ונכונו לנו עוד פעילויות משותפות רבות למען הקהילה", אמר לאנשי רוטרי.



ראש העיר מוטי ששון בירך את הנשיא היוצא ואיחל הצלחה לנשיא הנכנס. "אתם חוד החנית של ההתנדבות למען הקהילה בחולון", אמר ששון לנוכחים, "המשיכו בפועלכם המבורך. יישר כוח".

הנשיא היוצא משה הורן סקר את פעילות רוטרי בשנה החולפת, בעיקר בתחום הסיוע לקהילה ובדגש על פרויקטים למען הנזקקים. הוא הדגיש גם את פעילות ההעשרה שנעשית למען ועם החברים, בדגש על הרצאות, סיורים לימודיים וטיולי כיף וחוויה.

התרגשות מיוחדת עוררו דברי נשות הנשיאים היוצא והנכנס, שרה הורן ואנט יצחקי, שהבהירו: "הבעלים אמנם עומדים בפרונט, אבל בלי הנשים מאחור, שום דבר לא יכול להצליח". דברים ברוח דומה אמרה גם אורנה ואן קלוטן, נציגת נשות חברי המועדון.

במהלך האירוע, שאותו הנחה יאיר שאנן, הוענקו סיכות רוטרי לשני חברים חדשים במועדון.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר