איתי רפאל פרץ ז"ל
איתי רפאל פרץ ז"ל

אמו של איתי פרץ ז"ל: "11 חודשים שאיני יכולה להריח אותך"

לפני כשנה נפטר מלוקמיה איתי פרץ, תלמיד אורט חולון. אמו סימי מספרת בכאב על ההתמודדות עם האובדן: "אני חצויה, הלוואי והייתי איתו אך אני לא שוכחת את המשפחה שלי"

פורסם בתאריך: 26.6.18 12:21

לפני 11 חודשים נפטר איתי פרץ לאחר מאבק במחלת הסרטן. איתי רפאל פרץ היה אמור לעלות לכיתה י"ב בבית ספר אורט חולון, אך בגיל 17, במהלך החופש הגדול בשנה שעברה, אובחן כחולה בלוקמיה. פרץ ז"ל לא שב ללימודים סדירים ומאז האבחון שהה בבית החולים לצורך קבלת טיפולים רפואיים, עד שלבסוף המחלה הכריעה אותו והוא נפטר.

במלאות 11 חודש נערכה אזכרה לזכרו במהלכה אמרה סימי פרץ אמו: "כל עוד אני חיה, אמשיך להנציח את איתי. אני חצויה: הלוואי והייתי איתו אך מצד שני אני לא שוכחת את המשפחה שלי".

את דבריה המרגשים והכואבים של סימי פרץ אנו מביאים כאן כלשונם:

"חיים של אמא, אהבה קסומה ומתוקה שלי, 11 חודשים עברו וזה לא ייאמן. 11 חודשים ללא היכולת לראותך, לחבק אותך, להריח אותך, לשמוע את צחוקך המתגלגל ואת קולך.

"יפה שלי, איתי שלי, ביום חמישי שעבר ביה"ס אורט חולון ערך טורניר כדורגל לזכרך וזו הולכת להיות מסורת בכל שנה. חבריך והמשפחה ישחקו נגד נבחרת ביה"ס והגביע יעבור מכיתה לכיתה. היה טקס מרגש ביותר וזו ההזדמנות להודות לאופיר המורה לספורט שהרים את הכפפה, לשלומי היקר, לגדעון, לאלי אב הבית, לאורית, לקרול ולכל הצוות. כל הקהל עמד דקת דומייה לזכרך ומחא כפיים. היתה אווירה של שמחה כמו שאתה אהבת והחברים שלך, שאין מילים בפי להודות להם – 'זן משובח ביותר' – נתנו את הכל. כל הכבוד ותודה רבה.

טורניר כדורגל לזכר איתי פרץ

טורניר כדורגל לזכר איתי פרץ



"ביום ראשון היתה האזכרה. 11 חודש. חיים שלי, איך אמרה לי חברה, זה לא מובן מאליו שיהיו כל כך הרבה אנשים, אבל כן אבא'לה שלי, היו 250 איש, כולם באו לכבד אותך. אחד החברים שלך אמר לי שהגעת לעולם לתת שיעור בחינוך בנתינה, אהבת הזולת וגרמת להם להסתכל על החיים מזווית ראייה שונה. לימדת את כולם שאין דבר העומד בפני הרצון. נלחמת כמו אריה והשארת כאן חותם, נסיך שלי. ושוב אין בפי מילים אלא להודות לכל מי שעזר, למשפחה ולחברים המדהימים שלך שמלצרו, עזרו לנקות, כפרה עליהם.

"ולמחרת בבית העלמין. ילד שלי, חבריך מתגייסים בקרוב ואני יודעת שאתה המלאך השומר שלהם. כבר אז, כשנפטרת, מעל קברך הבטחתי לך שכל עוד אני בחיים אמשיך להנציח אותך בכל דרך. ילד יקר שלי, בן הזקונים שלי, כמה שאתה חסר. אבל אתה חי, חיים שלי, חי בליבי ובנשמתי בכל רגע. אהבה שלי, אמא אוהבת ומתגעגעת מאוד. נשיקות נסיך וגיבור של אמא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר