שלט

לאן נעלמו המצלמות באזור התעשיה בחולון?

מדוע תלתה העירייה שלטים על הצבת מצלמות באזור התעשיה בעיר ולאן נעלמו המצלמות?

פורסם בתאריך: 27.6.18 16:11

לאחרונה החלו לצוץ שלטי רחוב באזור התעשיה בחולון המתריעים על הצבת מצלמות באזור ועל הכרזת השטח כשטח פרטי. מדוע הציבה העירייה שלטים אלה ומדוע על אף השלטים המבשרים על הצבת מצלמות לא נמצאה אף לא מצלמה אחת בכל האזור?

אחד מבעלי העסקים באזור התעשיה מנפק הסבר משלו: "כנראה בעירייה רוצים להגדיל את תחושת הביטחון פה, שירדה לאפס. אז שמו שלטים. אבל מה הטעם לשים שלט בלי מצלמות. הכל עבודה בעיניים שלפני הבחירות".

אזור התעשיה ללא מצלמו וללא פחים. צפו:

אל דבריו מצטרף בעל עסק אחר באזור: "מצבו של אזור התעשיה בחולון גרוע ביותר בשנים האחרונות. כל האזור לא מזמין, המדרכות משנות ה-70, תלך פה מאות מטרים – לא תראה פח אשפה אחד לנחמה. העירייה דואגת לטפח אזורים אחרים בעיר ואזורים חדשים כמו מתחם עזריאלי החדש ואותנו משאירים כך בתקווה שנעזוב. תבוא לפה בלילה ותגלה רק עולם תחתון. יש פה זונות וסרסורים. סגרו להם את הבורסה ברמת גן, אז הם באו לפה. מצלמות לא תמצא פה – הכל עבודה בעיניים".



שולה, לקוחה קבועה באחת החנויות, אומרת: "יש פה זבל בכל מקום. אני לא מבינה איך בכל העיר פיזרו פחי אשפה, אז למה לא דאגו לכמה פחים גם לאזור הזה?".

ואכן, לאורך כל רחוב הפלד, רחוב ארוך ומרכזי באזור התעשיה, לא נראה אפילו פח אשפה אחד, כך גם בסביבתו. האשפה מונחת בפינות הרחוב והסוחרים מיואשים ואומרים: "פחים אין, מצלמות אין אבל זבל לא חסר".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "ברחבי העיר מוצבות מצלמות אבטחה ובעתיד יוצבו נוספות, במיקומים שייקבעו בהתאם לצורך. מטרת השלטים השונים שמוצבים ברחבי העיר היא לספק מידע על כך לתושבים ולבאים בשערי העיר.

"לגבי הפחים, באזור התעשיה מוצבים סלי רחוב ליד תחנות אוטובוסים וכן במקומות שבהם מרכז מסחרי גדול. זאת, כיוון שאין מדובר באזור הומה אדם שבו הולכי רגל מרובים. בקרוב יוחלפו האשפתונים הקיימים באזור התעשיה לאשפתונים מדגם חדש, בדומה לאשפתונים החדשים שברחבי העיר".

ממשטרת מרחב איילון נמסר כי ידוע להם על הצבת מצלמות ברחבי העיר וכי מיקום הצבת המצלמות נקבע על ידי הרשות המקומית.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר