בית המשפט

מה הבעיה שלך? והשבוע: החניה הריקה של כבוד השופט

המדור שבו אתם, תושבי חולון, מבקשים ומתלוננים ואנחנו פותרים לכם את הבעיות, והפעם: ספסל בודד בקצה שכונה והחניה שעומדת ריקה

פורסם בתאריך: 6.7.18 09:53

אדוני השופט

אני מתגורר ברחוב הנוטרים 1 מעל בית המשפט, באזור עם מצוקת חניה גדולה. ליד בית המשפט יש שתי חניות שמורות לשופט בית המשפט ולמזכיר שלו. כשאנחנו חוזרים מהעבודה, אסור לנו לחנות שם, למרות שהחניות ריקות כי בית המשפט סגור בשעות האלו. בבקשה הסדירו את החניות האלו לתושבי האזור בשעות אחרי הצהריים.

תשובה: החניה המדוברת מיועדת לרכבי בית המשפט, כאשר שעות החניה אושרו בוועדת התנועה. שעות עבודת השופט ומזכיר בית המשפט אינן תמיד מוגדרות וסדירות ולכן קורה שבשעות מסוימות, החניה אינה מאוישת.

טיפת צל לרחמים

בגן קיפוד בקריית רבין היה בד הצללה מעל אזור משחקי הילדים, המגלשות והנדנדות. ההצללה הוסרה ובלתי אפשרי לשחק במתקנים הרותחים בשמש ובכלל לשבת על הספסלים. בבקשה החזירו את ההצללה.

תשובה: ההצללה האמורה הושחתה ולכן הוסרה לתיקון. לאחר התיקון היא חזרה למקומה.



ספסל בודד בקצה שכונה

ברחוב זלמן ארן פינת רחוב הרצפלד הוצב זוג ספסלי רחוב במקום שנראה לי לא כל כך מתאים מפני שאף אחד אף פעם לא יושב עליהם. בשביל מה הצבתם זוג ספסלים על קצה המדרכה קרוב כל כך לכביש?

תשובה: אנו מציבים ספסלים בקרנות רחובות על מנת לסייע לקשישים ולתושבים שמעוניינים לנוח במהלך הליכה ברחובות העיר. אנו מקבלים מהתושבים משובים חיוביים על הספסלים. בקשות נוספות שמתקבלות להצבה ברחובות שונים בעיר נשקלות ונענות במידת האפשר והצורך.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר